خبرگزاری کار ایران

طرح مودت در امام زاده سیدجعفر(ع) شباب شهرستان چرداول اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۴۲

طرح مودت با حضور خیران، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان شهرستان چرداول در بقعه امام زاده سیدجعفر(ع) شباب اجرا شد.

طرح مودت با حضور خیران، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان شهرستان چرداول در بقعه امام‌زاده سیدجعفر(ع) شباب اجرا شد.
به گزارش ایلنا حجت الاسلام احمد امرایی امام جمعه شهر سرابله در این مراسم اجرای این طرح را در سطح بقاع متبرکه و امام زادگان کاری بسیار ارزشمند و خداپسندانه عنوان کرد و گفت: کمک به عمران و آبادانی اماکن مقدس و بقاع متبرکه در نزد خداوند از ارزش و قرب بسیار بالایی برخوردار است.
وی، اظهار کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، همچنین موقعیت جغرافیایی مناسب این بقعه و واقع شدن در مسیر ورودی شهر ایلام، این امام‌زاده ظرفیت تبدیل شدن به قطب فرهنگی در سطح این استان را دارد.
حجت الاسلام امرایی، بیان کرد: امید است با همکاری مردم، خیران، حمایت‌های نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی این استان، شاهد ساخت بقعه‌ای در خورشان این امام‌زاده عظیم الشان در این شهرستان باشیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امر خیریه استان ایلام، نیز در این مراسم گفت: طرح مودت با هدف جذب کمک‌های مردمی و حمایت‌های نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی در راستای توسعه و عمران بقاع متبرکه و امام زادگان این استان اجرا می‌شود.
حجت الاسلام حسن شهیدی، اظهار کرد: این اداره کل در نظر دارد در راستای فعالیت‌های عمرانی در سطح بقاع متبرکه و امام زادگان طرح مذکور را در سطح سایر بقاع امام زادگان این استان اجرا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز