خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام تشریح کرد

نتایج خطرناک و ویرانگر ترک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۷۲

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان مطرح کرد: نتایج خطرناک و ویرانگر ترک امر به معروف ونهی از منکر در جامعه

نشست بصیرتی امر به معروف ونهی از منکر شهرستان چرداول با حضور جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا در این نشست که با حضور مردم، بسیجیان و پرسنل سپاه ناحیه چرداول برگزار شد، سرهنگ طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام در سخنانی به تشریح امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

وی امر به معروف و نهی از منکر را از فروع دین دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر همانند نماز، خمس و زکات واجب و از نوع واجب کفایی است و این وجوب در صورتی از انسان ساقط می‌شود که فرد دیگری آن را انجام داده ونتیجه گرفته باشد در غیر اینصورت بر ما هم واجب که امر به معروف ونهی از منکر را انجام دهیم.

جانشین سپاه استان با طرح سوالی که چرا امر به معروف ونهی از منکر نمی‌کنیم به نتایج خطرناک و ویرانگر ترک امر به معروف ونهی از منکر در جامعه پرداخت.

طهماسبی، آماده شدن برای جنگ با خدا، شریک بودن در گناه گناهکاران، مورد لعنت خدا قرار گرفتن ودور شدن از رحمت پروردگار، از بین رفتن برکت از زندگی، حاکم شدن اشرار وعدم استجابت دعا، هلاکت ملت ونابودی‌نژاد، مورد لعنت معصوم واق شدن ودور شدن از شفاعت اهل بیت و مرگ جامعه را از بعضی آثار ترک امر به معروف ونهی از منکر بیان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز