خبرگزاری کار ایران

معاونین آموزشی، اداری ومالی ودانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحدایلام منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۲۶

مراسم تودیع ومعارفه معاونین آموزشی، اداری ومالی ودانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحدایلام برگزار شد.

ایلنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدایلام دراحکامی معاونین آموزش، اداری ومالی و دانشجویی این واحد را منصوب کرد و از زحمات معاونین سابق تقدیر کرد.

به گزارش " ایلنا " در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد. حجت الاسلام " همتی " مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاداسلامی استان ایلام گفت: در واگذاری مسئولیت به افراد اولین مولفه برای آن شخص باید رضای خدا باشد ومسئول می بایست عدالت را اجرا کند.

" شهریار عباسی " رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدایلام نیز در سخنانی گفت: پذیرش مدیریت ومسئولیت، فرصتی است برای ارائه خدمت که باید آن را غنیمت شمرد.

" عباسی " افزود: با جایگاهی که امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در استان دارد باید تعامل ما با سایر ارگانها وسازمان ها به صورت مثبت و دوسویه باشد تا آنها از پتانسیل های دانشگاه بهره بگیرند و دانشگاه از فرصت هایی که ارگانها و سازمانها ایجاد می کنند، استفاده کافی را ببرد.

وی با قدردانی از تلاش معاونان سابق خود گفت: انتظاری که از معاونین، مدیران وپرسنل دانشگاه داریم، تکریم ارباب رجوع و تلاش مضاعف در جهت رشد وتعالی دانشگاه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز