خبرگزاری کار ایران

قابل توجه مسئولان محترم بهداشت ودرمان کشور؛

معلم سخاوتمند چرداولی یک ماه حقوقش را صرف هزینه های درمان دانش آموز یتیم کرد

کد خبر : ۱۳۷۸۴۲

مدیر کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان چرداول: یکی از معلمین سخاوتمند این شهرستان با تقبل هزینه درمان یک دانش آموزش نیازمندجلوه ای دیگر از احساس تعهد معلمان شایسته را نمایان کرد.

ایلنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان چرداول گفت: یکی از معلمین ایثارگر این شهرستان به نام " محمود حیدرزادی " با تقبل هزینه درمان ترمیم دندان های یک دانش آموزش نیازمند و یتیم، جلوه ای دیگر از نوع دوستی و احساس تعهد معلمان شایسته جامعه اسلامی را نمایان کرد.

به گزارش " ایلنا " از ایلام، در حالی که یکی از دانش آموزان سال اول متوسطه دبیرستان شهید مطهری این روستا از فرسودگی و درد دندان هایش رنج می برد و به علت بضاعت کم مالی توان درمان آن را نداشت دبیر دینی و قرآن این دانش آموز با اهدا حقوق یک ماه خود معادل هشت میلیون ریال هزینه درمان او را تقبل کرد.

این دانش آموز با انجام موفق درمان بازسازی و ترمیم دندان ها با روحیه ای شاداب به کلاس درس خود بازگشت.

وی که از مددجویان این شهرستان بوده و از نعمت پدر محروم بوده و سرپرستی او را مادرش به عهده دارد بعد از مداوا و درمان ترمیم دندان هایش در حالیکه لبخند رضایت و امید به آینده در چهره اش نمایان بود با حضور در کلاس درس تشکر قلبی خود را با درس خواندن به معلم خود نشان داد.

در همین راستا و به پاس سپاس از این اقدام خداپسندانه، مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام از این معلم نیکوکار تقدیر کرد.

این معلم چرداولی با وجود این که به دلیل بیماری همسرش دارای مشکلات عدیده ای است با تقبل هزینه های درمان دانش آموز بی بضاعت، نمادی از انسان دوستی و رابطه عاطفی معلم و شاگرد را به نمایش گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز