خبرگزاری کار ایران

در ۱۰ ماهه اول سال جاری؛

۳۹ هزارتن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق صادر شد

کد خبر : ۱۳۹۶۲۵

از ابتدای سال ۹۲ تاکنون، بیش از ۳۹ هزارتن کالای استاندارد از مرز مهران به کشور عراق صادر شده است.

ایلنا: رییس اداره استاندارد شهرستان مهران از صدور ۳۹ هزار تن کالای استاندارد از بازارچه مرزی مهران به عراق خبر داد.

و ی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پس از بازرسی ها، نظارت و کنترل های مستمر کارشناسان استاندارد در بازارچه مرزی مهران و بررسی ۸۷۹ پرونده صادراتی، این میزان کالای دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد به کشور عراق صادر شده است.

به گزارش " ایلنا "، " جعفر فرهادبیگی " اظهار داشت: انواع آجر، سنگ های ساختمانی، موزاییک، سیمان و کالاهای شیمیایی، بیشترین محصولات و کالاهای صادراتی بوده است.

" فرهادبیگی " اعلام کرد: در همین مدت در بازارچه مرزی مهران، از صادرات ۱۲۹ تن کالای بی کیفیت و بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد از جمله لوله پلی اتیلن و تجهیزات شهربازی به کشور عراق ممانعت به عمل آمد.

وی افزود: ۴۶۸ تن کالای وارداتی استاندارد شامل روغن زیتون تصفیه نشده و نخ پنبه ای نیز از کشور عراق و از مرز بین المللی مهران به کشور وارد شده است.

" فرهادبیگی " گفت: صدور ۸ مورد گواهی انطباق کالای وارداتی برای محصول روغن زیتون تصفیه نشده و روان کننده بتن، و تعیین ماهیت ۷۵۲ نمونه کالای صادراتی از جمله الیاف پلی استر، نخ، پارچه، سنگ های ساختمانی، سیلیس، بنتونیت و آهک از دیگر اقدامات نمایندگی استاندارد ایلام در بازارچه مرزی مهران در ده ماهه سال جاری بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز