خبرگزاری کار ایران

آزمایشگاه‌های همکار استاندارد ایلام مورد ارزیابی قرار گرفت

کد خبر : ۱۴۱۷۱۷

رییس اداره تایید صلاحیت و سیستم های مدیریت کیفیت اداره کل استاندارد استان ایلام: عملکرد آزمایشگاه های همکار استاندارد ایلام مورد ارزیابی قرار گرفت.

رییس اداره تایید صلاحیت و سیستم‌های مدیریت کیفیت اداره کل استاندارد استان ایلام گفت: عملکرد آزمایشگاه‌های همکار استاندارد ایلام توسط کار‌شناسان گروه نظارت عالیه سازمان ملی استاندارد ایران و استاندارد خوزستان مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا فرزانه کریمی با اعلام این مطلب افزود: ارزیابی یاد شده به منظور چگونگی تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار و نحوه عملکرد آن‌ها انجام گرفت.

کریمی افزود: در این ارزیابی، پرونده ۱۲ آزمایشگاه همکار مورد بررسی قرار گرفت و از دو آزمایشگاه همکار سیروان آلامتو و جهان معیار زاگرس در زمینه‌های صنایع ساختمانی، میکروبیولوژی و انگ فلزات گرانبها بازرسی به عمل آمد.

مجیدی مشاور رییس سازمان و مسئول نظارت عالیه بر آزمایشگاه‌های همکار نیز عنوان کرد: هدف از ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌های همکار سازمان ملی استاندارد، یکسان سازی نتایج آزمون و روش‌های آزمون در تمام استان‌های کشور است و نتیجه‌ای که در بر دارد اعتماد به نتایج آزمون صادر شده برای متقاضیان آزمون فرآورده‌هاست.

وی تصریح کرد: این ارزیابی بر اساس برنامه ریزی سالانه سازمان ملی استاندارد و به منظور ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌های همکار در کل استاندارد استان‌های سراسر کشور صورت می‌گیرد.

مجیدی در جلسه اختتامیه این ارزیابی با اعلام رضایت از وضعیت آزمایشگاه‌های همکار در استان ایلام افزود: نتایج ارزیابی آزمایشگاه‌های همکار استان ایلام مناسب می‌باشد زیرا که روش اجرایی تایید صلاحیت آزمایشگاه‌ها به طور کامل در فرایند تایید صلاحیت پیاده سازی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز