خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام تأکید کرد:

ضرورت بستر سازی برای جریان سازی ارزشی در فضای فیلم سازی

کد خبر : ۱۴۲۹۵۵

هنر به‌عنوان مؤثر‌ترین و رسا‌ترین وسیله در انتقال فرهنگ و اندیشه بوده و از آن در تحمیل عقاید و خواسته‌های یک ملت بر ملل دیگر استفاده شده است.

«محمود علیپور»، مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام، صبح امروز در سومین جشنواره استانی فیلم بسیج در محل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام اظهار کرد: هنر به‌عنوان مؤثر‌ترین و رسا‌ترین وسیله در انتقال فرهنگ و اندیشه بوده و از آن در تحمیل عقاید و خواسته‌های یک ملت بر ملل دیگر استفاده شده است.
به گزارش ایلنا وی افزود: تفکر بسیجی و حضور گسترده، پرشور و فعال بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی هنری کشور باعثمی‌گردد تا با ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل بسترهای مناسب را جهت رشد و شکوفایی فرهنگ و ارزش‌های اسلامی ایجاد کند و در تقابل با هجمه‌های فرهنگی بیگانگان با اقتدار و با تأسی از فرهنگ علوی و عاشورایی پرچم پرافتخار نظام اسلامی‌مان را در سراسر گیتی به اهتزاز درآورند.
این مسئول ادامه داد: سومین جشنواره استانی فیلم بسیج با هدف شناسایی استعدادهای درخشان در عرصه‌های فیلم و سینما، بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌های هنری هنرمندان بسیجی، فراهم نمودن بستر مناسب جهت جریان سازی ارزشی در فضای فیلم و فیلمسازی کشور، تبادل تجربیات و تعامل سازنده و ایجاد زمینه رقابت سالم بین هنرمندان این عرصه و به منظور دستیابی به جنبه‌های نو در عرصه فیلم و فیلمنامه، متناسب با ضرورت‌های جامعه در بخش‌های داستانی، مستند، انیمیشن، نماهنگ و فیلمنامه نویسی انجام شد.
مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام بیان کرد: از مرداد ماه سال جاری دبیرخانه استانی تشکیل و ارسال فراخوان به رده‌های بسیج و نهادهای فرهنگی هنری رسما شروع به کار کرد.
علیپور اضافه کرد: این جشنواره با استقبال خوب هنرمندان مواجه شد به نحوی که ۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شد و پس از سیر مراحل لازم، کار داوری در دو مرحله توسط داوران مجرب دکشوری و استانی انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز