خبرگزاری کار ایران

افزایش ۱۳ درصدی تماس‌های مردمی با ۱۹۷ ایلام

کد خبر : ۱۴۳۳۶۰

فرمانده انتظامی استان " ایلام " با اشاره به برگزاری ۱۷۰۰ نشست ارتباط مستقیم با مردم از افزایش ۱۳ درصدی تماس‌های شهروندان با دفتر نظارت بازرسی پلیس این استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان «ایلام» با اشاره به برگزاری ۱۷۰۰ نشست ارتباط مستقیم با مردم از افزایش ۱۳ درصدی تماس‌های شهروندان با دفتر نظارت بازرسی پلیس این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا سردار «علی دولتی» با تاکید بر ضرورت توجه مردم به سامانه ۱۹۷ نیروی انتظامی گفت: ‌ این سامانه پل ارتباطی مستقیم بین مردم و پلیس محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۷ آماده دریافت پیشنهادات همشهریان در خصوص اجرای مطلوب برنامه‌های پلیس است، افزود: مردم می‌توانند از طریق این سامانه پیشنهادات سازنده خود را به مسئولان انتظامی استان نیز ارائه کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه به شکایات مردمی از طریق این سیستم رسیدگی می‌شود، افزود: در صورت شکایت مردم از نحوه عملکرد نیروی انتظامی به شکایات مردمی درکوتاه‌ترین زمان پاسخ داده می‌شود.
این مقام مسئول پلیس را همگام با جامعه دانست و گفت: این نیرو جدای از جامعه و مردم نیست و نیازمند مشارکت مردم در برنامه‌های خود است.

وی در ادامه از افزایش ۱۳ درصدی تماس‌های مردمی با دفتر نظارت بازرسی انتظامی استان در ۱۰ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: بر این اساس در بحثتقدیر و تشکر از عملکرد پلیس ۲۸ درصد افزایش و شکایت از عملکرد ناجا و کارکنان نیز ۳۰ درصد کاهش داشته ‌است.

سردار دولتی گفت: بر اساس آمارهای موجود میزان پیشنهادات مردمی در مدت ۱۰ ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش داشته است که نمایانگر توجه و اعتماد متقابل مردم و پلیس است.

وی یادآور شد: نشست‌های ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان انتظامی استان در دفتر نظارت همگانی برگزار می‌شود و تمام شهروندان می‌توانند به صورت حضوری و یا با شماره تلفن‌های ۱۹۷ تماس حاصل و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد عملکرد پلیس مطرح کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۷۰۰ نشست ارتباط مستقیم با مردم در دفتر نظارت همگانی برگزار شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۳ درصد افزایش داشته است.

وی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه انتقادات سازنده موجب پیشرفت هر سازمان است، خاطرنشان کرد: ارتباط مردم با سامانه۱۹۷ موجب افزایش مشارکت صحیح و بیشتر مردم در طرح‌ها، کاهش میزان جرائم و تخلفات احتمالی کارکنان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز