خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی ایلام تلویحا آمار بیکاران را رو کرد؛

سال ۹۲،۳۰ میلیارد ریال بیمه بیکاری پرداخت کرده ایم!!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۷

بازنشستگان ومستمری بگیران استان ایلام از خدمات تامین اجتماعی رضایت دارند.

ایلنا: مدیران ارشد تامین اجتماعی ایلام با رئیس واعضای هیت مدیره کانون بازنشستگان شهرستان ایلام دیدار کردند.

به گزارش " ایلنا " در این دیدار رئیس هیت مدیره کانون بازنشستگان ایلام گفت: خدمات تامین اجتماعی به مستمری بگیران رضایت آنان را فراهم اورده است.

وی گفت: بازنشستگان خواستار تسریع در ساخت بیمارستان تامین اجتماعی شهر ایلام هستند.

" بسطامی " فزود: بیمه تکمیلی حدود ۸هزار بازنشسته تامین اجتماعی انجام شده است ومستمری بگیران از خدمات بیمه تکمیلی آتیه سازان راضی هستند.

" محمودی " مدیر کل تامین اجتماعی استان ایلام نیز با تبریک دهه مبارک فجر گفت: در سال جاری حدود ۶۰۰ملیارد ریال هزینه تعهدات بلند مدت تامین اجنماعی شده شد و ۳۰میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری پرداخت کرده ایم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام با تاکید بر این مطلب که تاپایان بهمن تمامی تعهدات تامین اجتماعی پرداخت می شود، اضافه نمود: تا ۱۰اسفند نیز تمامی معوقات مستمری بگیران استان پرداخت می شود.

در این دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام نیز گفت: صدرصد هزینه دارویی بیماران خاص، هموفیلی، ودیالیزی توسط دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی قابل پرداخت است و۹۰درصدهزینه داروی بیماران سرطانی وپیوندی وام اس نیز پرداخت می شود.

وی افزود: هم اکنون در مراکز درمانی تامین اجتماعی سامانه نوبت دهی تلفنی برای رفاه مردم را ه اندازی شده است.

وی گفت: در مراکز درمانی تامین اجتماعی سالمندان بدون نوبت ویزیت می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز