خبرگزاری کار ایران

مدیر کل منابع طبیعی استان ایلام:

حفاظت و احیاء منابع طبیعی بدون مشارکت مردم غیرممکن است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۲۸

دکتر احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام: حفاظت و احیاء منابع طبیعی بدون مشارکت مردم غیرممکن است.

ایلنا: دکتر احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام در نشست مطبوعاتی گفت: حفاظت و احیاء منابع طبیعی بدون مشارکت مردم غیرممکن است.

به گزارش ایلنا در ششمین روز از هفته منابع طبیعی بنام(منابع طبیعی، رسانه و ارتقاء فرهنگی) نشست مطبوعاتی با حضور جمعی از خبرنگاران خبرگزاری های استان در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام برگزار شد.

دکتر احمدی در این نشست با اشاره به اهمیت نقش رسانه در ارتقاء سطح فرهنگی جامعه گفت: حفاظت، اصلی ترین و مهمترین مأموریت منابع طبیعی استان است و اصلاح، احیاء و توسعه و بهره برداری در اولویت های بعدی قرار دارند.

وی افزود: امروزه نگاه به منابع طبیعی نگاه علمی است و منابع طبیعی استان با بیش از ۷۰ نفر کارشناس ارشد با رویکرد علمی، فعالیت های حفاظتی قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه امروز تعامل بسیار خوبی بین دستگاه های حاکمیتی و نظارتی استان و سازمان های مردم نهاد در خصوص حفاظت و صیانت از منابع طبیعی وجود دارد، گفت: کانون اصلی این کار مردم هستند و در سال ۹۳ تمام کارهای منابع طبیعی با هماهنگی و نظارت مردم انجام خواهد شد چرا که مردم به بحثحفاظت توجه بسیاری دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

دکتر احمدی افزود: شعار امسال هفته منابع طبیعی «منابع طبیعی، با مردم برای مردم» سال هاست در استان ایلام با فرهنگ ایلامیان عجین شده است و مردم استان ارزش منابع طبیعی را به خوبی درک کرده اند.

در ادامه مدیرکل معاونین به سؤالات مطرح شده توسط خبرنگاران پاسخ گفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز