خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان ایلام:

ناجا خود را برای تحقق فرامین رهبری مجهز کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۹۸

نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی مناسب خود را برای تحقق فرامین رهبری تجهیز کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی مناسب خود را برای تحقق فرامین رهبری تجهیز کرده است.

به گزارش ایلنا علی دولتی اظهار داشت: امنیت یکی از نعمت‌هایی است که زمانی وجود نداشته باشد همه به اهمیت والای آن بیشتر پی می‌برند.

وی با بیان اینکه امنیت بستر تمامی فعالیت‌ها و لازمه همه تلاش‌ها و کوشش‌ها محسوب می‌شود، ادامه داد: تقویت فرهنگ اسلامی، ایرانی و پیشرفت اقتصادی در کشور با یک عزم ملی، فداکاری و ایثارگری باید شکل بگیرد.

این فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هرساله و در ابتدای هر سال نامی پر مغز بر می‌گزینند، اضافه کرد: تحقق شعار فرهنگ و اقتصاد در جامعه به عنوان مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

دولتی با اشاره به اینکه فرهنگ و اقتصاد دو مقوله مهم در جامعه هستند، تصریح کرد: این دستگاه انتظامی به سهم خود در راستای تحقق این شعار که تحقق آنها شکوفایی کشور در عرصه‌های مختلف را به دنبال خواهد داشت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: لازمه تحقق شعار مطرح شده امسال از سوی مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی مناسب دستگاه‌های دولتی است و نیروی انتظامی برای اجرای این فرمان رهبری باید عملکرد مثبت و خوبی را برای تعامل با سایر دستگاه‌ها در نظر داشته باشد.

وی ادامه داد: بدون تردید کشوری که می‌خواهد در دنیا به عنوان الگو شناخته شود و الگو ماندنش نیز استمرار داشته باشد باید اسلام و قرآن را مبنای حرکت خود در تمام زمینه‌ها قرار دهد که خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اینچنین رفتار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر