خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان ایلام:

برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر از مطالبات به حق مردم است

کد خبر : ۱۵۸۵۶۸

فرمانده انتظامی استان " ایلام " با اشاره به افزایش۱۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدردر استان گفت: برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر یکی از مطالبات مردم است.

فرمانده انتظامی استان «ایلام» با اشاره به افزایش۱۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدردر استان گفت: برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر یکی از مطالبات مردم است

به گزارش ایلنا، سردار «علی دولتی» با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر با قاطعیت برخورد خواهد کرد، گفت: برخورد نیروی انتظامی با فروشندگان مواد مخدر زمانی تاثیر گذار خواهد بود که همه آحاد جامعه برای جلوگیری از این آسیب اجتماعی با پلیس همکاری کنند.

برخورد با خرده فروشان موادمخدر یکی از مطالبات به حق مردم است و مردم انتظار دارند که نیروی انتظامی با افرادی که در سطح شهر و محله‌ها اقدام به فروش مواد مخدر می‌کنند، برخورد نماید.

این مقام مسئول تصریح کرد: پلیس در سال جاری برنامه ویژه‌ای را برای مقابله و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در نظر خواهد داشت و فروشندگان مواد مخدر باید بدانند که با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان براستمرار طرح‌های برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در استان تاکید و خاطر نشان کرد: استان ایلام یکی از استانهای پاک از حیثمواد مخدر محسوب می‌شود و نیروی انتظامی بایستی بیش از پیش در این زمینه تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه سلامت جامعه درگرو داشتن زنان پاکدامن است، گفت: پوشیدگی وحجاب زن نماد پرهیزگاری اوست و حفظ پاکدامنی منحصر به پوشش نیست بلکه زنان باید از هرگونه رفتاری که سبب تحریک وطمع ورزی هوسرانان می‌شود به شدت پرهیز کنند.

سردار دولتی به جایگاه والای زنان اشاره کرد و افزود: سیمای زن، این گوهر گرانبهای آفرینش باید درصدف حجاب قرار گیرد تا ارزشهای انسانی‌اش در امان بماند و پوشش اسلامی باعثمی‌شود که زن امنیت و آرامش داشته باشد و هرچه این پوشش کامل‌تر باشد درصد امنیت او درجامعه نیز بالا می‌رود.

وی اظهار داشت: زنان پاکدامن نقش بسیار مهمی درساختن خانواده‌های سالم دارند و جامعه هم به واسطه داشتن این گونه زنان است که مسیر درست را درپیش می‌گیرد و حجاب و حیا از ویزگیهای بارز زن مسلمان است و پوشیدگی زن نماد وشاخصه پرهیزکاری او می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز