خبرگزاری کار ایران

پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری ایلام تکمیل می‌شوند

کد خبر : ۱۵۸۷۸۸

رئیس شورای شهر ایلام: پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری ایلام تکمیل می‌شود.

رئیس شورای شهر ایلام گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری ایلام تکمیل می‌شوند.

به گزارش " ایلنا "، " مظفر میرزاد " در جریان بازدید معاون امور عمرانی استانداری ایلام از پروژه‌های عمرانی شهرداری ایلام اظهار داشت: از پروژه‌های نیمه تمام شهرداری ایلام بازدید به عمل آمد و دستورات لازم برای تسریع در تکمیل آنها صادر شد.

رئیس شورای شهر ایلام گفت: این پروژه‌ها از نیازهای اساسی شهر ایلام بوده که می‌توان به پروژه پل شهید رضایی‌نژاد اشاره کرد که تا ۱۵ اردیبهشت ماه به بهره‌برداری خواهد رسید

این پروژه‌ها از طرح‌های مدیریت پیشین شهرداری بود که تکمیل آن از مطالبات به حق مردم بود که روند تکمیل آن در گذشته با کندی پیش رفت.

وی ادامه داد: در عین حال در راستای زمانبر شدن تکمیل این پروژه از مردم ایلام پوزش طلیبده و وعده می دهیم در نخستین فرصت این مشکل برطرف و پروژه تکمیل شود.

این مسئول اضافه کرد: برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای سال ۹۳ در نظر گرفته شده است که اعضای شورای شهر ایلام و شهرداری ایلام بر آن اتفاق نظر دارند. تعریض میدان کشوری تا چهار راه رسالت مهم‌ترین پروژه‌ای است که در دستور کار قرار دارد.

میرزاد تصریح کرد: در این راستا نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و امیدواریم در نخستین فرصت ممکن این پروژه در ایلام اجرایی و محقق شود.

رئیس شورای شهر ایلام گفت: یکی از پروژه‌های در دست اجرای این دستگاه اجرایی با همکاری شورای شهر ایلام ایجاد پارکینگ طبقاتی بوده که باید در سال جاری کلنگ آن به زمین زده شود تا بخشی از بار ترافیکی ایلام بر طرف شود.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم نیز رایزنی‌هایی با مسئولان چند دستگاه اجرایی در استان ایلام انجام شده که امیدواریم در نخستین فرصت این رایزنی‌ها منجر به نتیجه مطلوب که همان احداثپارکینگ طبقاتی است، شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز