خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه آزاد؛

همایش ملی اقتصاد مقاومتی در ایلام برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۵۵۴

وجود استعدادها و پتانسیل های مادی و معنوی و زیر ساخت های گسترده نیروی انسانی متعهد و کارآمد، گرچه نوید بخش آینده ای روشن و چشم انداز امیدوار کننده است، اما در برابر جنگ تحمیلی اقتصادی دشمن، باید با رویکرد دفاع مقدس جانانه و استراتژی مقاومت و مجاهدت اقتصادی وارد عرصه شد.

همایش ملی اقتصاد مقاومتی، چالش ها وراهکارهای پیش رو در دانشگاه آزاداسلامی واحدایلام برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ایلام، حجت الاسلام همتی مسئول دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه های آزاداسلامی استان ایلام گفت: با توجه به عبور از بحران جنگ تحمیلی و مقاومت در برابر مشکلات مختلف جنگ نرم و تشدید تحریم های اقتصادی علیه کشورمان، رهبری معظم انقلاب، سیاست های کلی " اقتصاد مقاومتی " را با رویکردی جهادی، درون زا و برونگرا، فرصت ساز و پیشرو و در عین حال انعطاف پذیر، ابلاغ کردند..

حجت الاسلام والمسلمین همتی گفت: وجود استعدادها و پتانسیل های مادی و معنوی و زیر ساخت های گسترده نیروی انسانی متعهد و کارآمد، گرچه نوید بخش آینده ای روشن و چشم انداز امیدوار کننده است، اما در برابر جنگ تحمیلی اقتصادی دشمن، باید با رویکرد دفاع مقدس جانانه و استراتژی مقاومت و مجاهدت اقتصادی وارد عرصه شد.

حجت الاسلام همتی با اشاره به توقعی که رهبری از اقتصاد مقاومتی تاکید دارند، گفت: در یک پروسه زمانی و چشم انداز، اقتصاد ما علاوه بر حفظ هویت دینی و اسلامی خود به جایگاه اول در بین کشورهای منطقه دست پیدا خواهدکرد.

وی با بیان اینکه برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی و به ثمر نشستن آن نیاز به همکاری و تلاش همه دست اندرکاران جامعه است اضافه کرد: باید مبانی و زیر ساخت ها درست شود تا بین باورهای دینی و رفتار های مصرفی ما توازن و همخوانی بوجود آید.

وی در ادامه با بیان اینکه در فرهنگ دینی ما که مبتنی بر جلوگیری از مفسده های واقعی در جامعه است، گفت: باید از طریق مدیریت درست هزینه ها و درآمدها، و رهنمودهای عالی ترین مقام نظام و با رعایت اعتدال در مصرف و هدفمند کردن درآمدها و پرهیز از تجمل گرایی، اشرافی گریها، اسراف و پرهیز کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز