خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام:

همکاری بانکها در افزایش سطح توانمندی مددجویان بسیار موثر است

کد خبر : ۱۶۹۴۲۷

در سالهای گذشته بانکهای این استان از همراهان اصلی ما برای تحول در زندگی مددجویان و توانمند کردن ان‌ها بوده‌اند که امیدواریم این روند همچنان استمرار داشته باشد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام گفت: همکاری بانکهای عامل استان در افزایش سطح توانمندی مددجویان این نهاد بسیار موثر است.

به گزارش ایلنا، علی حسین احمدی در دیدار با مدیریت بانک تجارت استان ایلام اظهار داشت: در سالهای گذشته بانکهای این استان از همراهان اصلی ما برای تحول در زندگی مددجویان و توانمند کردن ان‌ها بوده‌اند که امیدواریم این روند همچنان استمرار داشته باشد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی که همراهی بانک‌ها را طلب می‌کند اشتغال مددجویان این نهاد بوده که بخش عمده‌ای از مشکلات اشتغال آنان از این طریق مرتفع می‌گردد.

احمدی همچنین نظارت برطرح‌های اشتغالزایی را یکی از مهم‌ترین راهبردهای امداد در هدایت این مشاغل عنوان کرد و افزود: این رویکرد یکی از مهم‌ترین ابزار‌ها در زمینه سهولت بازپرداخت تسهیلات پرداختی به آنان می‌باشد.

وی افزود: این نهاد با بکارگیری ناظرین طرحهای اشتغالزایی یکی از مهم‌ترین اموراتی راکه در رابطه با این طرح‌ها پی گیری می‌نماید موضوع وصول مطالبات ومعوقات بانکی می‌باشد.

مدیر امور شعب بانک تجارت ایلام نیز در این دیدار در سخنانی بیان داشت: با توجه به سطح محرومیت در این استان و مأموریت نظام در کاهش فقر بارسنگینی بر عهده کمیته امداد نهاده شده است.

احمدی افزود: تحولات چشم گیری که در سالهای اخیر در زندگی مددجویان این نهاد ایجاد شده است مدیون تلاش و زحمتهای فراوان این نهاد است.

وی اضافه کرد: با اینکه این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات زودبازده مستثنی شده است با این حال برابر ضوابط و اختیارات نیازمندان استان را همراهی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز