خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آبدانان خبر داد:

افزایش ۱۰۰ درصدی جمع آوری زکات در شهرستان آبدانان

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۷۹۴

جمع آوری زکات در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آبدانان گفت: جمع آوری زکات در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، علی جاسمی بیان کرد: بیشترین مبالغ و زکات جمع آوری شده در این شهرستان در این مدت مربوط به محصولات کشاورزی است.

وی افزود: افزایش نزولات آسمانی و عملکرد مثبت زمین های کشاورزی در شهرستان آبدانان برکت محصول را افزایش داده و کشاورزان این منطقه به نشانه سپاسگذاری از نعمت های الهی مشارکت بیشتری در جمع آوری زکات داشته اند.

وی افزود: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سال گذشته از محل وجوه جمع آوری شده زکات از مردم متدین آبدانان تحویل مراکز امداد امام خمینی(ره) شد که پیش بینی می شود این مقدار امسال به سه میلیارد ریال افزایش یابد.

مسوول کمیته امداد آبدانان یادآور شد: زکات دریافتی از مردم مسلمان این شهرستان صرف تعمیر، مرمت و احداثپنج باب مسجد و کمک موردی به ضعفا و مستضعفان منطقه خواهد شد.

جاسمی تاکید کرد: هفت گروه سیار از کارکنان کمیته امداد، خیران و اعضای هیات های امناء مساجد از ۲۵ اردیبهشت جمع آوری زکات را در شهرستان آبدانان آغاز کرده اند و این کار تا پایان خرداد ادامه می یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز