خبرگزاری کار ایران

سرمایه گذاری راهکار اصلی اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۵۳

استاندارایلام در دیدار با معاون سازمان بنیاد شهید کشور: سرمایه گذاری راهکار اصلی اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر است.

استاندار ایلام در دیدار با معاون سازمان بنیاد شهید کشور گفت: برنامه ریزی و ارائه طرح های عملی برای کارآفرینی تنها راهکار اصلی برای اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر است.

به گزارش ایلنا، مهندس محمد رضا مروارید در دیدار با محمد تقی شریعتی معاون تعاون سازمان بنیاد شهید کشور با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: وضعیت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر در ایلام مناسب نیست و برای جذب این عزیزان به بازار کار مشاغل دولتی کفایت نمی کند و باید در حوزه اشتغال زایی و کارآفرینی با سرمایه گذاری مناسب نسبت به اشتغال آنان برنامه ریزی نمود.

وی استان ایلام را به نسبت جمعیت دومین استان از لحاظ بیکاری خانواده های ایثارگران دانست و گفت: در این زمینه می توان با آموزش های مناسب و ارائه ی تسهیلات ارزان قیمت فرزندان شاهد و ایثارگر را وارد عرصه تولید و بازار کار نمود تا هم مشکل بیکاری این عزیزان برطرف شود و هم کارآفرینی و تولید نیز در جامعه ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در استان ارائه ی سرمایه برای فعالیت های خرد و متوسط را در استان ایلام یکی از راه های اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر دانست

استاندار ایلام استفاده از ظرفیت موسسات عمومی و سرمایه گذاران را یکی از راه های اشتغال این خانواده های ایثارگران خصوصا در استان های محروم دانست و گفت: موسساتی نظیر کوثر و سایر موسسات می توانند با سرمایه گذاری در بخش های مختلف خصوصا در استان های محرومی چون ایلام با مشارکت سازمان بنیاد شهید نسبت به ایجاد صنایع مولد سرمایه گذاری نمایند و با این اقدام هم مشکل اشتغال فرزندان جانباز و ایثارگر حل خواهد شد و هم به تولید و اقتصاد کشور کمک می شود.

معاون تعاون سازمان بنیاد شهید کشور نیز در این دیدار ارائه ی تسهیلات ارزان قیمت ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی را جهت اشتغال زایی فرزندان شاهد و ایثارگر از طریق صندوق توسعه ملی راهکار سازمان برای اشتغال زایی و کارآفرینی خانواده های ایثارگران دانست.

وی برنامه ریزی برای رفع مشکل اشتغال این خانواده ها را از اولویت های کاری سازمان بنیاد شهید کشور دانست و خاطر نشان کرد: دولت تمام توان خود را در این خصوص به کار خواهد بست و با برنامه ریزی و ارائه ی راهکار های مناسب برای اشتغال این عزیزان اقدامات لازم را انجام می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز