خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام:

ذبیح الله پورشیب پرافتخارترین کارته کای سنگین وزن کشور است

کد خبر : ۱۸۱۵۲۳

تلاش برای کسب مدال بسیار سخت است ولی از آن سخت تر تداوم و حفظ قهرمانی است که نیاز به تلاش و سخت کوشی روزافزون و مضاعف دارد.

استاندار ایلام گفت: ذبیح الله پورشیب علاوه بر این که پرافتخار ترین کارته کای سنگین وزن کشور است از با اخلاق‌ترین ورزشکاران کشور نیز می باشد.
محمد رضا مروارید در دیدار با مدال آورترین و پرافتخار ترین ورزشکار استان و تیم ملی کاراته افزود: توجه به ورزشکاران، افتخارآفرینان و مدال آوران در استان می تواند دیگر جوانان استان را نیز برای ورود به عرصه ورزش و دوری از معضلات و مشکلات اجتماعی ترغیب کند.
نماینده ی عالی دولت خاطر نشان کرد: آقای پورشیب افتخارات بسیاری در رشته کاراته در عرصه آسیایی و جهانی کسب کرده است و باید هر گونه دغدغه و مشکل ایشان در زندگی روزمره مرتفع گردد تا وی با فراغ بال به تمرینات و تلاش های خود برای سربلند کردن نام کشورمان همت گمارد.
وی ادامه داد: تلاش برای کسب مدال بسیار سخت است ولی از آن سخت تر تداوم و حفظ قهرمانی است که نیاز به تلاش و سخت کوشی روزافزون و مضاعف دارد که انشاء ا… آقای پورشیب در این زمینه تلاش خود را ادامه خواهند داد.
استاندار ایلام برای رفع مشکلات این ورزشکار پرافتخار ایلام قول مساعد داد و مسئولین مربوطه را موظف کرد تا به تعهدات خود در قبال ذبیح الله پورشیب عمل نمایند.
در این دیدار ذبیح الله پورشیب نیز به بیان مشکلات، موانع و کمبودهای ورزش استان و خصوصا در زمینه فعالیت ها و تمرینات خود پرداخت
ددیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار با اشاره به افتخارات و مدال آوری های ذبیح الله پور شیب خواستار رفع مشکلات و مسائل این ورزشکار قهرمانی ایلامی برای تداوم افتخارات وی شد.
لازم به ذکراست ذبیح الله پورشیب تاکنون بیش از ۲۳ مدال در رشته کاراته به دست آورده است که ۱۴ مدال آن طلا بوده و ۹ مدال طلای آسیایی و ۲ طلای جهانی از افتخارات این ورزشکار قهرمان ایلامی است.
از مهمترین عنوان ذیبح الله پور شیب می توان به کسب مدال طلای بازیهای آسیایی گوانگجو در سال ۲۰۱۰، مدال برنز قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۲، مدال نقره المپیک رزمی جهان در سال ۲۰۱۳، کسب مدال طلای دانشجویان جهان در سال ۲۰۱۴ و طلای امیدهای جهان در سال ۲۰۰۷ اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز