خبرگزاری کار ایران

ایلام پتانسیل تبدیل شدن به قطب تولید فرش دستبافت را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۰۲

دکتر عسکری و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان ایلام، از مرکز آموزش محصول محور تولید فرش دستبافت شهرستان ایلام بازدید کردند.

معاون برنامه ریزی استانداری ایلام: استان ایلام پتانسیل تبدیل شدن به قطب تولید فرش دستبافت را دارد.

دکتر عسکری و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از مرکز آموزش محصول محور تولید فرش دستبافت شهرستان ایلام بازدید کردند.

در حاشیه جلسه کمیته فرش استان ایلام، دکتر عسکری معاون برنامه‌ریزی استانداری ایلام و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، رئیس توسعه خوشه دستبافت و گلیم نقش برجسته استان از مرکز آموزش محصول محور تولید فرش دستبافت که با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در دست راه اندازی می‌باشد بازدید کردند.

معاون استاندار در جریان این بازدید اظهار امیدواری کرد و گفت: با راه اندازی چنین کارگاه‌های منظم و با امکاناتی استان ایلام می‌تواند به‌عنوان قطب تولید فرش دستبافت کشور مطرح شود.

در ادامه این بازدید، مهندس امانی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام، به داشتن فضای مناسب در کل مراکز استان اشاره کرد و افزود: این اداره کل آمادگی خود را برای همکاری در راه اندازی کارگاههای مشابه آموزشی بازار محور را اعلام کرد.

به زودی مرکز یاد شده با چهار کارگاه آموزشی و اشتغال حداقل صد نفر به بهره برداری خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز