خبرگزاری کار ایران

۱۸ رابط تدوین استاندارد ازسوی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام معرفی شدند

کد خبر : ۱۸۶۳۶۶

تدوین استانداردهای ملی و بین المللی، فعالیتی تحقیقاتی و علمی است که هر ساله به دبیری سازمان ملی استاندارد و مراکز علمی و معتبر استانی و کشوری انجام می شود.

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: تدوین استانداردهای ملی و بین المللی، فعالیتی تحقیقاتی و علمی است که هر ساله به دبیری سازمان ملی استاندارد و مراکز علمی و معتبر استانی و کشوری انجام می‌شود.
به گزارش ایلنا, محمد مددی افزود: با توجه به لزوم مشارکت ادارات و دستگاه‌های اجرایی در امر تدوین استاندارد، به کلیه ادارات استان در این زمینه اطلاع رسانی انجام شد که ۱۸ دستگاه اجرایی نماینده خود را به عنوان رابط تدوین معرفی نمودند.
مددی عنوان کرد: همچنین در این زمینه، همایش آموزشی آشنایی با سازمان بین المللی استاندارد ISO به همت اداره استانداردسازی و آموزش و ترویج استاندارد و با حضور کارکنان استاندارد ایلام، رابطین تدوین دستگاه‌های اجرایی و مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان برگزار شد.
وی گفت: هدف از برگزاری این همایش آموزشی، آشنایی با تاریخچه سازمان بین المللی استاندارد، نحوه مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی، عضویت در سازمان و کمیته‌های فنی سازمان ایزو، روند تدوین استانداردهای بین المللی ایزو، وظایف دبیر کمیته فنی و دبیرخانه‌های بین المللی، زمان برگزاری اجلاسیه کمیته‌های فنی و گروه‌های کاری سازمان و آشنایی با سایت سازمان بین المللی استاندارد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز