خبرگزاری کار ایران

مددجویان امداد در حال تبدیل شدن به قشر مولد جامعه هستند

کد خبر : ۱۸۷۳۵۴

نهاد کمیته امداد استان ایلام برنامه های کاربردی را به منظور تبدیل شدن مددجویان به قشر مولد جامعه در دستور کار خود دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: این نهاد برنامه های کاربردی را به منظور تبدیل شدن مددجویان به قشر مولد جامعه در دستور کار خود دارد.

به گزارش ایلنا، علی حسین احمدی در مراسم ضیافت افطاری جمعی از ایتام و همچنین مددجویان بافنده فرش شهرستان بدره که باحضور امام جمعه وفرماندار این شهرستان، تعدادی از خیرین و همچنین مدیران استانی برگزارشد بیان داشت: یکی از مهمترین زمینه های اشتغالزایی برای مردم این استان و خصوصاً قشرمددجو فعالیت در عرصه فرش دست باف است.

وی افزود: به همین خاطر کمیته امداد برنامه های مهمی را در این زمینه به منظور اشتغالزایی قشر مددجو در این زمینه در دستور کار خود دارد.

ایشان تصریح کرد: در این زمینه شهرستان بدره با سابقه دیرینه ای که در زمینه بافت فرش دارد از مهمترین استعدادهای این استان است.

وی اضافه کرد: در کنار امر اشتغالزایی مددجویان حفظ عزت نفس خانواده ها نیز مدنظر این نهاد است.

احمدی همچنین به برنامه های ماه رمضان این نهاد اشاره کرد و افزود: در طول این ماه مبارک بیش از ۷۰ هزار نفراز مددجویان این استان در این مدت اطعام خواهند شد که هزینه های آن با مشارکت قشر خیر و نیکوکار تأمین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز