خبرگزاری کار ایران

تصویب ۸ رشته دکتری و ۲۲ رشته کارشناسی ارشد دردانشگاه آزاداسلامی واحد ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۵۸۳

۸ رشته دکتری و۲۲ رشته ارشد در دانشگاه آزاد ایلام به تصویب وزارت علوم و تحقیقات فناوری رسیده است.

رئیس واحدایلام ومسئول تجمیع علوم تحقیقات استان گفت: باتلاشهای مدیریت دانشگاه، معاون هماهنگی، ورئیس اسبق پردیس علوم تحقیقات ایلام ۸ رشته دکتری و۲۲ رشته کارشناسی ارشد از سوی وزارت علوم وفن آوری تصویب وبه دانشگاه آزاداسلامی واحدایلام ابلاغ گردید.

به گزارش ایلنا، دکتر شهریار عباسی رئیس واحدایلام افزود: با عنایت خاصه باری تعالی و تلاشهای شبانه روزی اعضای هیأت علمی، معاونین و کارکنان متعهد این دانشگاه ۸ رشته دکتری و۲۲ رشته ارشد به تصویب وزارت علوم و تحقیقات فناوری رسیده است.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در صدد توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی است چرا که از این طریق می توان گام های اساسی در جهت ارتقاء سطح علمی جوانان این منطقه برداشت.

مسئول تجمیع واحدهای استان ایلام تاکید کرد: تأسیس رشته‌های متناسب با نیاز دانشجویان در استان ایلام از اولویت‌های برنامه آموزشی واحد برای ایجاد رشته‌های جدید است.

وی گفت: امیدوارم با یاری خداوند متعال و با توجه به پتانسیل‌های مطلوب موجود در فضای آموزشی در آینده نزدیک شاهد تصویب و ابلاغ رشته های دیگر جهت پذیرش دانشجو در واحد باشیم.

دکتر عباسی در ادامه اظهار داشت: با تصویب این رشته ها ضمن پاسخگویی به نیاز بحق دانشجویان مشتاق به ادامه تحصیل در این رشته امیدواریم بتوانیم در پیشبرد اهداف علمی دانشگاه آزاد اسلامی وتوسعه علمی استان حرکت نماییم.

رئیس واحدایلام در پایان گفت: رشته‌های تازه تصویب شده این واحد دانشگاهی در دفترچه آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۴دانشگاه آزاد اسلامی درج خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با انتخاب و شرکت در آزمون این رشته‌ها به ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی مشغول شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز