خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ایلام؛

یکی از مشکلات اصلی کشور نداشتن مهارت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۲۶

پشت میز نشینی و مدرگ گرایی معضلی است که کشور ما با آن مواجه است.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی گفت: یکی از مخاطبان اصلی سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی همین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است، این سازمان مسئولیت سنگین تری نسبت به سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها دیگر بر عهده دارد.

وی در ادامه یکی از مشکلات اصلی کشور را نداشتن مهارت عنوان کرد و افزود: پشت میز نشینی و مدرگ گرایی معضلی است که کشور ما با آن مواجه است.

امام جمعه ایلام، خود کفایی، خود اتکایی را نتیجه داشتن مهارت دانست و اظهار داشت: وقتی به خود متکی باشیم دستاوردهای بزرگی خواهیم داشت.

لطفی افزود: شعارهای سال مقام معظم رهبری نقشه راه است و باید دست در دست هم بدهیم و در این عرصه با احساس مسئولیت و تلاش مضاعف این شعار‌ها را محقق سازیم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام امانی، همچنین به بیکاری و فشار‌ها ی اقتصادی مردم اشاره کرد و افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آموزش‌های محصول محور را در دستور کار خود قرار داده است و تلاش می‌کند برای جلو گیری از حدر رفتن مواد مصرفی، برنامه در کنار آموزش، تولیدات کارگاهی قابل ارائه در بازار کار را به نحوه مطلوبی دنبال می‌کند و در کنار آن با تشویق و ترغیب کارآموزان به انجام کارهای گروهی و تشکیل شرکت تعاونی کارآموزان مبادرت کرده است.

وی در ادامه افزود: در این رابطه تفاهم نامه‌های خوبی با کمیته امداد و سازمان بهزیستی منعقد شده است و با ایجاد کارگاههای تولید محور مدد جویان بسیاری به بازار کار معرفی خواهند شد.

مهندس امانی در پایان نماینده ولی فقیه را برای بازدید از کارگاه‌های آموزشی محصول محور در طول هفته ملی مهارت دعوت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز