خبرگزاری کار ایران

تصفیه خانه فاضلاب ایوان با۱۰درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۷۹۶

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از پیشرفت ۱۰ درصدی تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان خبر داد.

بیرنوندی مدیر عامل شرکت آبفای استان ایلام با اعلام این خبر، گفت: این پروژه با هدف جمع آوری و تصفیه فاضلاب خانگی و جلوگیری از آلودگی آبهای زیر زمینی و همچنین ارتقاء سطح بهداشت عمومی صورت میگیرد و بازیافت حدود۱۵۰ لیتر در شبانه روز برای مصارف صنعتی و کشاورزی انجام میگیرد.

بیرنوندی افزود؛ تصفیه خانه فاضلاب ایوان در استان ایلام با ظرفیت ۸۵۴۱ مترمکعب در شبانه روز و با فرایند سیستم لجن فعال با هوادهی گسترده ایجاد خواهد شد. که در صورت بهره برداری ۴۸ هزار نفر جمعیت افق طرح شهر ایوان را تحت پوشش قرار می دهد.

بیرنوندی تصریح کرد؛ برای ایجاد تصفیه خانه شهر ایوان قراردادی به ارزش ۲۴۳ میلیارد ریال توسط این شرکت با شرکت ایلام بارو منعقد شده است.

وی خاطر نشان کرد؛ با احداثاین تصفیه خانه بیش از ۱۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی پایین دست شهر ایوان از پساب فاضلاب تصفیه شده می توانند استفاده کنند و رونق کشاورزی را در این منطقه به دنبال دارد.

وی ابراز امیدواری کرد؛ انشاء ا… این پروژه حداکثرتا ۳سال آینده به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ضمن تشکر از توجه مسئولان ارشد استان به این پروژه خواستار تخصیص اعتبارات به موقع برای تسریع در انجام پروژه های آب و فاضلاب در استان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز