خبرگزاری کار ایران

با میزبانی مجموعه بزرگ تفریحی پارک کوثر؛

نمایشگاه بزرگ دستاورد‌های مراکز آموزشی آموزشگاه‌های آزاد و گذر مهارتی

کد خبر : ۱۹۴۳۲۸

انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد استقبال خوب و قابل توجهی از این نمایشگاه داشتند، بطوریکه شاهد حضور اکثریت صنف‌های آموزشگاه‌های آزاد در این نمایشگاه بودیم.

نمایشگاه بزرگ دستاورد‌های مراکز آموزشی آموزشگاه‌های آزاد و گذر مهارتی با هدف شناساندن هر چه بهتر آموزش‌های مهارتی به اقشار مختلف جامعه در سطوح مختلف، ایجاد انگیزه و عزم ملی برای دستیابی به فرصت‌های شغلی پایدار و توسعه ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در مجموعه بزرگ تفریحی پارک کوثر با مشارکت شهرداری ایلام افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام در این زمینه اظهار داشت: خوشبختانه مدیران ارشد استان از جمله استاندار و معاونین ایشان - فرماندار –شهردار - مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراکز دانشگاهی و مردم استقبال خوب و قابل توجهی از این حرکت بعمل آوردند.

مدیر کل در ادامه به مشارکت بخش خصوصی در این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد استقبال خوب و قابل توجهی از این نمایشگاه داشتند، بطوریکه شاهد حضور اکثریت صنف‌های آموزشگاه‌های آزاد در این نمایشگاه بودیم.

وی در ادامه به راه اندازی غرفه‌های گذر مهارتی اشاره کردند و افزود: با توجه به اینکه در این مکان تفریحی جمعیت قابل توجهی حضور دارند با ایجاد گذرهای مهارتی، آموزش‌های کپسولی و کوتاه مدتی را طراحی کرده‌ایم که مردم بتوانند استفادهٔ حد اکثری از این آموزش‌ها با توجه به بروز بودن و ضروریت آن‌ها در محیط کار و منزل ببرند.

امانی افزود: در این نمایشگاه غرفه‌های فناوری اطلاعات –طراحی دوخت - مراقبت زیبایی - پیرایش مردانه - هنر - -(ویژه کودکان) برق ساختمان - برق خودرو –سفره آرایی - آشپزی –معرق کاشی و سرامیک –بسته بندی و هدایت و مشاوره آموزشی وجود داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز