خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان ایلام؛

کمیته امداد نمونه‌ای از بالندگی انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۱۳۲

خوشبختانه این نهاد هم اکنون قشر زیادی از مردم محروم این استان را زیر چتر حمایتی خود قرار داده و به آنها خدمات گوناگونی را ارائه می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: کمیته امداد امام خمینی «ره» در حال حاضرنمونه بارزی از بالندگی و پویایی انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در جمع مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی «ره» هم استان ایلام بیان داشت: همان طوری که انقلاب اسلامی بهد از ۳۵سال، هم اکنون از بزرگترین پدیده های معاصر است، این نهاد هم که بر مبنای تفکر امام راحل» ره «شکل گرفته حضوری بسیار موثر در کشورمان و الگویی در برخی دیگر از نقاط جهان است.

وی همچنین به خدمات این نهاد در استان ایلام اشاره کرد و افزود: آثار و برکات این نهاد انقلابی هم اکنون در جای جای استان ایلام نمود دارد.

ایشان افزود: خوشبختانه این نهاد هم اکنون قشر زیادی از مردم محروم این استان را زیر چتر حمایتی خود قرار داده و به آنها خدمات گوناگونی را ارائه می دهد.

ایشان با اشاره به اینکه در سال اقتصاد و فرهنگ دغدغه اصلی مسئولین کشورمان رونق اقتصادی است، تصریح کرد: ایجاد شغل برای قشر جوان می تواند یکی از مهمترین ابزار تحقق این موضوع باشد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اقدامات بسیار مطلوب کمیته امداد در زمینه اشتغال زایی در بین قشر بیکار و نیازمند این استان، اضافه کرد: به منظور کاستن از مشکلات بیکاری و رونق اشتغال در این استان سازمان‌هایی که امکانات و توانایی ایجاد شغل را دارند همانند این نهاد وارد عرصه شوند.

وی همچنین به اقدامات کمیته امداد در خصوص اشتغالزایی در این استان اشاره کرد و افزود: ایجاد شغل برای قشر مددجو و نیازمند این نهاد یکی ازمهمترین اقداملات بوده که در سالهای اخیر شتاب گرفته است.

لطفی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به مسائل امروز جهان اسلام و غزه اشاره کرد و افزود: شکست اسرائیل در تجاوزات اخیرش به باریکه غزه و مقاومت مردم این کشور برگرفته از الگوی انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: امروزه همه مردم جهان اذعان دارند که شکستهای پی درپی اسرائیل در غزه و مقلومت مردممسلمان این کشور با حمایتهای ایران و الگوگرفتن از کشورمان صورت گرفته است.

وی درادامه افزود: رزیم صهیونیستی اسرائیل امروزه در شرایط بسیار دشواری قرار گرفته و در جنگ اخیر نتوانست به مدت زیادی مقاوت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز