خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایوان؛

مددجویان ایوانی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۱۳۳

این تسهیلات در قالب ۱۷۰ فقره وام قرض الحسنه به مددجویان و اقشار آسیب پذیر این شهرستان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایوان گفت: یک میلیارد و و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه امسال به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

عبدالکریم بیگ زاده در این خصوص اظهار کرد: این تسهیلات در قالب ۱۷۰ فقره وام قرض الحسنه به مددجویان و اقشار آسیب پذیر این شهرستان پرداخت شده است.

وی افزود: این شمار وام برای رفع مشکلات گوناگون مددجویان مراجعه کننده در زمینه های کمک هزینه ازدواج، هزینه های درمانی، تعمیرات مسکن، شهریه های تحصیلی، پرداخت بدهی و سایر نیازمندی های آنان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد ایوان ادامه داد: سقف پرداختی وام کارگشایی به مددجویان ۱۰ میلیون ریال بوده و در این زمینه برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

بیگ زاده اضافه کرد: پرداخت وام برای رفع نیازهای مراجعان یکی از خدمات پاراکلینکی و فوری این نهاد به خانواده های مددجویان است.

وی بیان کرد: کمیته امداد شهرستان با پرداخت این گونه تسهیلات بسیاری از خانواده های مددجویان را به مرحله خودکفایی رسانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز