خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری در ایلام؛

تصویب ۳۸۵ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های آب و فاضلاب شهری

کد خبر : ۱۹۵۵۱۳

اعتبار ۳۸۵ میلیارد ریال در قالب پروژه‌های آبرسانی به شهر‌ها، اصلاح و توسعه شبکه‌های آب شهری و سامانه دفع بهداشتی فاضلاب به شرکت اختصاص داده شده‌اند.

مهندسی بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری، با بیان این مطلب گفت: اعتبار ۳۸۵ میلیارد ریال در قالب پروژه‌های آبرسانی به شهر‌ها، اصلاح و توسعه شبکه‌های آب شهری و سامانه دفع بهداشتی فاضلاب به شرکت اختصاص داده شده‌اند.

به گزارش ایلنا از ایلام، بیرنوندی افزود؛ با توجه به خشکسالی چند سال گذشته و کمبود اعتبارات بخش آب در دولت جدید، اهتمام ویژه‌ای برای رفع کمبود‌های بخش آب بخصوص شرب شده، بطوریکه اعتبارت مذکور در مقایسه با اعتبارات مصوب سال گذشته حدود ۵۵ درصد رشدداشته و پیش بینی می‌گردد تا پایان سال مالی به ۴۰۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

وی گفت: با وجود کاهش تخصیص ۷۰ درصدی اعتبارت مصوب سال قبل، بیش از ۶۰۰۰ انشعاب آب و ۱۸۰۰ مورد انشعاب فاضلاب در سال گذشته نصب وروند توسعه پروژه‌های اساسی مانند سیستم فاضلاب شهر هی سرابله، ایوان، دره شهر ادامه یافتند.

علاوه برآن شرکت پی گیر حضور سرمایه گذار در قالب پروژه‌های BOT برای آبرسانی به شهر ملکشاهی، ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب ایلام، تصفیه خانه فاضلاب آبدانان و افزایش ظرفیت آب از سد ایلام با برآوردی بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال نیز است.

وی مهم‌ترین مشکل این بخش را عدم همکاری صندووق توسعه ملی دردادن تسهیلات عنوان نمود و اظهار داشت در صورت دادن تسهیلات سرمایه گزاران زیادی آماده همکاری در این بخش هستند.

بیرنوندی اظهار امیدواری کرد؛ با تخصیص این اعتبار مصوب، گام‌های اساسی در بازسازی شبکه‌های آب و افزایش میزان رضایتمندی مردم در تداوم خدمات بخش آب و فاضلاب برداشته شود.

مدیرعامل آبفای شهری با بیان اینکه تابستان امسال باتوجه به مشارکت مردم و به نتیجه رسیدن تعدادی از پروژه‌های کوتاه مدت نسبت به سال گذشته، مشترکان مشکلات کمتری داشتند، اظهار امیدواری کرد؛ که مردم با همکاری و همراهی در مدیریت مصرف آب انشعابات خود شرکت را درارائه خدمات موثر همچنان یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز