خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز علمی کاربردی شهیدرضایی نژاد ایلام؛

هفته دولت هفته اقتدار و پیروزی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۱۷

هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیون‌ها تن از ملت خود را همراه دارد.

حسین نعمتی، رئیس مرکز علمی کاربردی شهیدرضایی نژاد ایلام، با تبریک هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیون‌ها تن از ملت خود را همراه دارد.

رئیس مرکز علمی کاربردی ایلام ۲ افزود: همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت وخدمت گزار باشد، پایدار خواهد بود.

وی تصریح کرد: علت نامگذاری چنین هفته‌ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آنجا که جان خویش را بر سر آن نهادند.

رئیس مرکزشهیدرضایی‌نژاد افزود: مهم‌ترین درسی که از این مناسبت می‌توان گرفت آن است که ملت بزگوار ایران لایق خدمتگزارانی است که همچون شهیدان والا مقام رجائی و باهنر در انجام رسالت خدمتگزاری خود سر از پا نشناخته و تا مرز فدای جان شیرین خود به کار و تلاش و سازندگی پرداخته و هیچ دغدغه‌ای جز حل مشکلات مردم نداشته باشند.

این مقام مسئول گفت: هفته دولت فرصت مهم و ارزنده برای دست اندرکاران در سازمان‌ها و نهاد‌ها و ادارات برای بازتاب دادن و انعکاس تحولات و پیشرفت‌ها و دستاوردهای دولت تدبیر وامید فراهم می‌سازد.

حسین نعمتی گفت: در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و نیز جانفشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، بزرگ‌ترین بخش تاریخ ماست که خاطرات تلخ و شیرین بسیاری در دل دارد و در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.

رئیس مرکز شهیدرضایی نژاد ایلام گفت: حضور آگاهانه و حماسی مردم در صحنه‌های مختلف، رمز ماندگاری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و مردمی که همیشه پشتیبان نظام و انقلاب هستند باید خدمتگزاران صادق داشته باشند.

وی همچنین هفته دولت را هفته اقتدار و پیروزی دانست و تصریح کرد: در انتخابات ۲۴ خرداد امسال، حماسه سیاسی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب محقق شد.

نعمتی در ادامه با اشاره به انتخاب شعار آرامش و امید از سوی دولت تدبیر و امید و به مناسبت هفته دولت، آن را نشانه تعامل دولت و ملت دانست و گفت: امیدواریم دراین مرکز علمی تسهیلاتی فراهم آوریم که طالبان علم و دانش بتوانند از امکانات و خدمات این مجموعه علمی بهرمند شوند ما همه نیاز‌هایشان را برطرف کنیم.

رئیس مرکز علمی کاربردی ایلام ۲ در پایان گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است برای تببین عملکرد دولت تدبیر و امید وباید از ظرفیت‌های استان در راستای تحقق این امر بهره برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز