خبرگزاری کار ایران

بیش از ۳۳۶ میلیارد ریال؛

به مخازن، منابع و شبکه توزیع آب شرب در مناطق زلزله‌زده آسیب وارد شده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۲۰۴

در پی زلزله ۲/۶ ریشتری در شهر مورموری و خسارات وارده به تاسیسات آبرسانی با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات مهمی برای تامین آب شرب مردم انجام گرفت.

در پی زلزله ۲/۶ ریشتری در شهر مورموری و خسارات وارده به تاسیسات آبرسانی با توجه به اهمیت موضوع اقدامات مهمی برای تامین آب شرب مردم انجام گرفت.

توزیع بیش از ۴۵هزار بطری آب معدنی، اعزام بیش از ۱۵ دستگاه تانکر آبرسانی و اکیپ‌های اجرائی مختلف برای شستشو و بازسازی چاه‌های آسیب دیده، تعمیر شکستگی‌های صورت گرفته و همچنین یک دستگاه آب بسته بندی سیار، یک دستگاه دیزل ژنراتور ضمناً گوشه‌ای از خدمات آب و فاضلاب در حادثه مذکور و پس از لرزه‌های بعد از آن بوده است.

مهندس بیرنوندی، مدیر عامل آب و فاضلاب، ضمن اشاره به موارد مذکور بیان داشت؛ خوشبختانه ماحصل تلاش شرکت آب و فاضلاب در مدار قرار گرفتن آب شرب شهرهای آبدانان و دهلران در‌‌ همان ساعات اولیه و شهر مورموری در کمتر از ۱۲ ساعت بعد از وقوع زلزله بوده است.

وی در مورد خسارت وارده نیز اظهار داشت؛ متاسفانه وجود پس لرزه‌های مداوم و نسبتاً بزرگ سبب شد خسارت به تاسیسات زیربنائی افزوده شود، به‌طوری که تا مورخ ۲/۶ / ۹۳ برآورد شرکت این ست که بیش از ۳۳۶ میلیارد ریال مخازن، منابع و شبکه توزیع آب شرب شهرهای دهلران، موسیان، آبدانان و مورموری آسیب وارد شده که لازم است به هر صورت ممکن تامین اعتبار شود.

وی در ادامه از مساعدت‌های شرکت آب و فاضلاب تهران، اهواز، خوزستان، کرمانشاه و لرستان که در تامین قسمتی از نیازهای شرکت مساعدت کردند تقدیر کرد و خواهان تداوم این مساعدت‌ها شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز