خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی سامانه مدیریت بازرسی آسانسور در استان ایلام

کد خبر : ۲۰۳۳۰۷

مدیرکل استاندارد ایلام از راه اندازی سامانه مدیریت بازرسی آسانسور در این استان خبر داد.

مدیرکل استاندارد ایلام از راه اندازی سامانه مدیریت بازرسی آسانسور در این استان خبر داد و گفت: کلیه نصابان آسانسور در استان ایلام، جهت ثبت نام در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور که توسط سازمان ملی استاندارد ایران طراحی شده است به پورتال این سازمان به نشانی اینترنتی www. isiri. org وزیرپورتال سامانه مدیریت بازرسی آسانسور(فرم ثبت نام - ثبت نام شرکت فروشنده - ثبت مشخصات فروشنده آسانسور) مراجعه کنند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام یک نسخه کپی برابر با اصل پروانه طراحی و مونتاژ اسانسور را به اداره کل استاندارد ایلام تحویل کنند.

محمد مددی افزود: سامانه مدیریت بازرسی آسانسور در راستای استقرار دولت الکترونیک جهت روان سازی فعالیت‌ها و شفافیت فرایند بازرسی آسانسور بمنظور ارائة خدمات بهتر در جهت تامین منافع ارباب رجوع‌های سازمان ملی استاندارد ایران طراحی شده و کلیة فعالیت‌های بازرسی، ثبت درخواست، بازرسی و صدور گواهی ایمنی و کیفیت آسانسوردر این سامانه بصورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.

مددی اعلام کرد: در این سامانه پس از ثبت در خواست توسط شرکت‌های فروشنده، بصورت اتوماتیک بین شرکت‌های بازرسی تایید شده در سامانه توزیع خواهد شد و این عملیات بدون دخالت افراد انجام می‌گیرد و اطلاع رسانی در تمام مراحل فرایند بازرسی برای شرکت‌ها و متقاضیبوسیله «پیامک» و «پست الکترونیکی» انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: این سامانه به منظور کنترل و نظارت بیشتر بر فرایند استانداردسازی ودر راستای خدمت رسانی بهتر به مراجعین، تسهیل در روند کاری بازرسی، دسترسی آسان ارباب رجوع برای انجام خدمات اداری، ارئه خدمت بهینه به مردم بوده وبا راه اندازی این سامانه نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان صدور پروانه تائیدیه ایمنی آسانسور نمی‌باشد وتمام مراحل تا زمان بازرسی الکترونیکی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز