خبرگزاری کار ایران

فرماندار دهلران؛

سرشماری عمومی کشاورزی از اهمیت ویژه برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۲۷

با توجه به اهمیت کشاورزی در اقتصاد و اشتغال و معیشت، این سرشماری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امید علی سبزی، فرماندار دهلران، گفت: با توجه به اهمیت کشاورزی در اقتصاد و اشتغال و معیشت، این سرشماری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش ایلنا، وی گفت: این سرشماری با حضور ماموران آموزش دیده انجام می‌شود و مردم باید در ارائه آمار صحیح و واقعی، مسوولان وبرنامه ریزان را در جهت رسیدن به اهداف مد نظر یاری کنند.

فرماندار دهلران با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشاورزی در این شهرستان مرزی گفت: دهلران به واسطه اراضی مستعد کشاورزی قطب تولید اکثر محصولات کشاورزی در استان ایلام است.

وی گفت: این شهرستان مرزی با ۱۰۳هزار هکتار اراضی کشاورزی نقش مهمی در تولید گندم، ذرت، دانه‌های روغنی کلزا وسبزی و صیفی در استان ایلام دارد.

سبزی یادآورد شد: سالانه بیش از ۳۶۰هزار تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش بیش از دو هزار میلیارد ریال در این شهرستان تولید می‌شود.

فرماندار دهلران بر لزوم دقت در انجام سرشماری کشاورزی تاکید کرد و گفت: این سرشماری نقش موثر و بسزایی در برنامه ریزمه ریزی و تصمیم گیری برای بخش کشاورزی دارد.

وی با اشاره به شروع سرشماری عمومی کشاورزی در پنجم مهر ماه جاری گفت: سرشماری کشاورزی بمدت ۴۰ روز اجرا می‌شود.

سبزی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و مردم باید در انجام سرشماری کشاورزی با متولیان و آمارگیران کشاورزی همکاری لازم را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز