خبرگزاری کار ایران

نیروی انتظامی ایلام در بازرسی تخصصی مقام نخست کشور را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۸۴۸

نیروی انتظامی استان ایلام در بازرسی تخصصی سال ۹۲ مقام نخست استان‌های کشور را کسب کرد.

استاندار ایلام گفت: نیروی انتظامی استان ایلام در بازرسی تخصصی سال ۹۲ مقام نخست استان‌های کشور را کسب کرد.

محمدرضا مروارید اظهار کرد: نیروی انتظامی استان ایلام در بازرسی تخصصی سال ۹۲، مقام نخست استان‌های کشور را کسب کرد و در عین حال در سال ۹۳ نیز موفقیت‌ها و رشد بسیار خوبی داشته است و امیدواریم که این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

وی افزود: در هفته نیروی انتظامی، باید تلاش‌های شبانه روزی و اقتدار نیروهای پلیس برای جامعه تبیین شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: نیروی انتظامی باید در میان مردم با اقتدار کامل نظم و امنیت را در کشور برقرار کند و در عین حال در کنار مردم باشد.

وی خاطر نشان کرد: ارتباط با مردم و استفاده از مشارکت و همکاری مردم در ایجاد نظم و امنیت کار پیچیده و سختی است که نیازمند برنامه ریزی‌های تخصصی و فعالیت‌ها و عملیات ویژه‌ای است که خوشبختانه نیروی انتظامی ما در این زمینه موفق عمل کرده است.

مروارید عنوان کرد: من با صراحت اعلام می‌کنم که از عملکرد نیروی انتظامی استان ایلام کاملا رضایت دارم.

وی افزود: استان ایلام، ۴۲۵ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد که مرزبانی با اقتدار از مرزهای جمهوری اسلامی ایران پاسداری می‌کنند.

استاندار ایلام تصریح کرد: نیروی انتظامی برای اینکه بتواند به رشد خود ادامه دهد باید از علم و تکنولوژی روز دنیا استفاده کند.

وی افزود: پلیس برای رسیدن به اهداف خود می‌تواند از برنامه‌های پیشگیرانه و آموزشی برای مردم استفاده کند و در این راه از ظرفیت دستگاه‌هایی مانند صدا و سیما و آموزش و پرورش و نهادهایی که در بخش آموزش فعال هستند می‌توان بهترین بهره را برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر