خبرگزاری کار ایران

توزیع۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک‌های جشن عاطفه‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۸۸

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام از توزیع بیش از ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک‌های جمع‌آوری شده جشن عاطفه‌ها بین دانش آموزان نیازمند ایلام خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام از توزیع بیش از ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک‌های جمع آوری شده جشن عاطفه‌ها بین دانش آموزان نیازمند ایلام خبر داد.

به گزارش ایلنا از ایلام، علی حسین احمدی بیان داشت: توزیع این کمک‌ها با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس این استان صورت گرفته است.

وی افزود: یک میلیارد ریال از این مقدار به صورت نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی شامل پوشاک، نوشت افزار، کیف و کفش بوده است.

وی ادامه داد: امسال ۵۵۰ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های مردمی در مدارس و مراکز کمیته امداد استان برای دریافت کمک‌های مردم نوع دوست مستقر بودند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در ادامه گفت: هم اکنون نزدیک به ۱۰ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که در این راستا امیدواریم با همیاری خیرین و مردم نوعدوست ایلام زمینه تحصیل بدون دغدغه مالی این دانش آموزان فراهم شود.

احمدی یا دآور شد: ۱۰۰ درصد هدایای نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده پایگاه‌های مدارس و مراکز کمیته امداد به آموزشگاه‌ها و دانش آموزان آن مدارس تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه این نهاد همواره آماده دریافت کمک‌های گوناگون قشر نیکوکار این استان است تصریح کرد: این نهاد حمایتی در تمامی شهرستان‌ها در ایام محرم آماده دریافت هرگونه کمک و نذورات مردمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز