خبرگزاری کار ایران

۴۴ میلیارد ریال برای توسعه راه‌های دهلران هزینه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۱۰۰

۱۲ کیلومتر روکش آسفالت تاکنون در این مسیر انجام و ۱۱ کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام، عبدالله بهادری، اظهار کرد: این اعتبار از محل منابع استانی و توزیع شهرستانی اختصاص یافته است.

وی اجرای واریانت ویله را از طرح‌های در دست اجرای این شهرستان برشمرد و یادآور شد: پیمانکار در این مسیر مشغول کار است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ادامه داد: مسیر دهلران به مورموری با دو پیمانکار در دست اجرا بوده و از سمت مورموری به دهلران نیز یک مسیر ۱۲ کیلومتری با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداثاست.

بهادری همچنین از مرحله بیس ریزی تقاطع دشت عباس در بخش موسیان شهرستان دهلران خبر داد و تاکید کرد: این تقاطع نیز دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه سخنان خود به پیشرفت ۶۵ درصدی احداثمجتمع فرهنگی هنری دهلران اشاره کرد و افزود: در صورت تکمیل و افزایش اعتبار این طرح تا شش ماه آینده بهره برداری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به تعریض جاده دهلران به مهران اضافه کرد: ۷۷ دستگاه پل در این مسیر تعریض و عرض جاده از هفت و نیم متر به ۱۱ متر افزایش می‌یابد.

بهادری گفت: ۱۲ کیلومتر روکش آسفالت تاکنون در این مسیر انجام و ۱۱ کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام است.

وی اجرای جاده چمسرخ به طول ۶۳ کیلومتر را از دیگر برنامه‌های راهسازی در حوزه شهرستان دهلران عنوان کرد و گفت: ۱۰ کیلومتر از این مسیر تاکنون آسفالت و چهار کیلومتر نیز روکش شده است و هم اکنون قرارگاه خاتم در این زمینه با امکانات خوبی مشغول به کار است و امیدواریم با کمبود بودجه عمرانی مواجه نشده، تا این طرح نیز به اتمام برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز