خبرگزاری کار ایران

۱۸۶۴ شناسنامه مکانیزه در دهلران صادر شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۱۲

یک هزار و ۸۶۴ جلد شناسنامه مکانیزه در ۶ ماه اول سال‌جاری برای افراد بالای ۱۵ سال در شهرستان دهلران صادر شده است.

«امیدعلی سبزی» در نشست ثبت وقایع حیاتی در دهلران از ثبت ۶۱۷ واقعه ولادت در ۶ ماه اول سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: از این شمار ۶۰۷ مورد آن در مهلت قانونی به ثبت رسیده است.

به گزارش ایلنا، وی از ثبت ۹۰ واقعه فوت نیز در این مدت خبر داد و افزود: ۸۸ واقعه فوت در مهلت قانونی به ثبت رسیده است.

فرماندار دهلران به ثبت ۲۹۲ واقعه ازدواج در ۶ ماه نخست امسال اشاره کرد و ادامه داد: در همین مدت ۳۸ واقعه طلاق نیز ثبت شده که این آمار نشان از یک واقعه طلاق در برابر هشت واقعه ازدواج است.

وی بر ضرورت ثبت وقایع حیاتی چهارگانه در مهلت قانونی تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌ها، دهیاران و شوراهای اسلامی باید در این زمینه به ثبت احوال کمک کنند.

سبزی تاکید کرد: یک هزار و ۸۶۴ جلد شناسنامه مکانیزه در این مدت برای افراد بالای ۱۵ سال در شهرستان دهلران صادر شده است.

فرماندار دهلران با بیان اینکه ۳۸۳ فقره کارت ملی هوشمند نیز در این مدت صادر شده است بر ضرورت توجه به سیاست‌های مقام معظم رهبری در خصوص رشد جمعیت بویژه در شهرستان تاکید کرد.

فاطمه بیشترین نامی است که دهلرانی‌ها برای دختران خود برمی‌گزینند.

محمد شیخی رئیس اداره ثبت احوال دهلران با بیان اینکه رشد جمعیت شهرستان در سه ماه اول سال‌جاری ۵۵،۱ درصد است، یادآور شد: فراوانی نام‌های پسران در این شهرستان به ترتیب شامل امیرحسین، امیرعلی، ابوالفضل، محمد و علی و برای دختران فاطمه، فاطیما، هانیه، ستایش، سارا و زهراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز