خبرگزاری کار ایران

تقدیر امام جمعه و فرماندار دهلران از مردم ونیروهای تلاشگر در عرصه خدمت به زوار اربعین

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۳۷

امام جمعه و فرماندار دهلران از مردم و نیروهای تلاشگر در عرصه خدمت به زوار اربعین تقدیرکردند.

امام جمعه و فرماندار دهلران از مردم و نیروهای تلاشگر در عرصه خدمت به زوار اربعین تقدیر کردند.

به گزارش ایلنا، در متن این پیام مشترک آمده است: این بار در سال اقتصاد وفرهنگ ارادت مردم شهرستان مرزی، ولایت مدار وشهید پرور دهلران به اهل بیت منجر به خلق حماسه ای ماندگار در اربعین حسینی(ع) شد.

این پیام می افزاید: مردم و مسوولان این شهرستان در پذیرایی از زوار اربعین، با تمام توان وارد عمل شدند و در پذیرایی از زایرین حرم عشق سنگ تمام گذاشتند.

در ادامه آمده است: حضورخودجوش و حماسی شما مردم مرزنشین دهلران که مجاورت با کربلای حسینی(ع) را درک کرده و مهربانی را توشه ی راه زایرین کوی دوست کردید، باعثشد یک بار دیگر چون دوران دفاع مقدس، نام‌تان و مهربانی تان در افق ارادت به سالار شهیدان، در اذهان زایرین ایرانی وسایر کشورها ماندگار شود.

این پیام ادامه می‌دهد: قرار گرفتن در مسیر تردد زوار حرم عشق، موهبتی الهی است که شما ولایت‌مداران و نوع دوستان دهلرانی، را برای گستراندن سفره مهربانِ میزبانی، به موکب و ایستگاه‌های صلواتی کشاند و خانه های شما را بیت الحسین(ع) نمود و باردیگر برگ زرینی بر افتخارات خود افزودید.

در این پیام مشترک امام جمعه و فرماندار دهلران ضمن قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام واستاندار محترم استان ایلام ازمردم مرز دار دهلران در پذیرایی از زوار اربعین و مسوولان، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج و ادارات بخاطر حمایت و پشتیبانی از این حرکت عظیم مردمی تقدیر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز