خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان:

سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان ایوان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۴۳۲

فرمانده انتظامی شهرستان " ایوان " استان " ایلام " از دستگیری دو سارق حرفه‌ای به وسیله کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان " ایوان " در استان " ایلام " ازدستگیری دو سارق حرفه‌ای توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در ایلام، سرهنگ " شهرام امیریان " در تشریح این خبر گفت: در چند روز گذشته سرقت‌های متعدد ساختمان‌های نیمه کاره که در سطح شهرستان ایوان به وقوع پیوست، بطور ویزه در دستور کارت یمی مجرب از کارکنان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان خاطر نشان کرد: با تلاش شبانه روزی و تحقیقات گسترده و میدانی و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی سارقان به هویت معلوم شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: پس از شناسایی سارقان و مخفیگاه آنان عملیات برای دستگیری آنان آغاز که طی دو عملیات موفق ضربتی پلیسی هر دو سارق دستگیر شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده از این سارقان تاکنون به شش فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و یک فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

سرهنگ امیریان افزود: سارقین دستگیر شده از افراد معلوم الحال و حرفه‌ای بوده که دارای سوابق متعدد کیفری و با شگردهای خاصی اقدام به سرقت کردند که در زمان دستگیری قصد مقاومت و فرار داشتند که نقشه آنها از سوی تلاشگران عرصه نظم و امنیت نقش بر آب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز