خبرگزاری کار ایران

درجلسه کمیسیون ایمنی راه‌های ایلام مطرح شد؛

کاهش تصادفات منجر به فوت حاصل عملکرد هماهنگ مسئولان استان

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۴۶۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام، کاهش تصادفات منجر به فوت در استان را نتیجه عملکرد هماهنگ مسئولان مرتبط عنوان کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، شاپور پولادی در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان با اشاره به اینکه گزارش پلیس راه استان درخصوص کاهش تصادفات منجر به فوت در استان جای خوشحالی دارد، اظهار داشت: کاهش تصادفات منجر به فوت در استان، نتیجه عملکرد هماهنگ مسئولان مرتبط است.

وی با اشاره به نقش فرهنگ سازی در کاهش تصادفات، اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ رانندگی صحیح، نقش بسیار حائز اهمیتی در کاهش تصادفات منجر به فوت و جرح دارد که دستگاه‌های فرهنگی و از جمله صدا و سیما نقش بسیاری مهمی در این زمینه می توانند ایفا کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی با ابراز نارضایتی از تخلیه نخاله های ساختمانی در حاشیه راه‌ها، بر ساماندهی حمل و تخلیه نخاله ها در مکان مناسب توسط شهرداری ها تأکید کرد.

وی با انتقاد از نحوه احداث بخشی از سرعت کاه‌ها در جاده های استان، خواستار نصب تابلو راهنمای سرعت کاه‌ها و همچنین آشکارسازی آنها جهت رؤیت مناسب آنها در شب شد.

رئیس کمیسیون ایمنی راه‌های استان با اشاره به لزوم رعایت استانداردها در همه امور، بر رعایت استانداردهای ایمنی راه‌ها تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه توسعه مفهومی جامع است و در اجرای طرح های توسعه ای توجه به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی الزامی است، اظهار داشت در اجرای طرح های راه‌سازی به شکلی عمل شود که حداقل قطع درختان را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز