خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار ایلام خبرداد:

ضرورت نصب برچسب و کارت تردد ویژه خودروهای دولتی در مسیر مهران

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۵۶۸

مشاور استاندار ایلام در امور ویژه از ضرورت نصب برچسب و کارت تردد ویژه خودروهای دولتی در مسیر مهران برای زوار اربعین خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، اسماعیل رستمی اظهارکرد: به منظور جلوگیری از ازدحام خودروها، تسهیل تردد و عبور و مرور زائران و نظم‌بخشی به ترددها باید تعداد خودروهای دولتی تردد کننده در مسیر زوار را کاهش داد تا مانع ترافیک جاده‌ای نشود.

وی افزود: به جز اتوبوس‌های حامل زائرین، خودروهای امدادی نظیر آمبولانس‌ها، آتش نشانی، هلال احمر و امداد خودرو که دارای برگ ماموریت هستند به خودرو اداری و شخصی اجازه تردد در محل پایانه داده نمی‌شود.

وی یادآور شد: به منظور کنترل و نظم دهی بیشتر علاوه بر استقرار یگان ویژه از تهران مجموعه پلیس راهنمایی تهران بزرگ بر کنترل جاده‌ای و ترافیک در مهران نظارت ویژه خواهد داشت.

وی در خصوص خودروهای حامل مواد غذایی و تامین آذوقه موکب ها نیز گفت: این خودروها باید دارای برگ ماموریت مخصوص از نماینده کمیته مردمی ممهور به مهر فرمانداری باشند.

رستمی اظهار کرد: سعی شده که با نظارت و پیگیری مستمر مانع بروز مشکلات موجود در اربعین سال گذشته در این مرز شویم و زائران با آرامش، امنیت و رضایت بیشتری در مسیر تا عتبات عالیات تردد کنند.

در این نشست نحوه و تعداد کارت‌های ویژه تردد افراد، تعداد خودروهای دولتی و ... مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

مرز بین المللی مهران یکی از مرزهای پرتردد کشور به عتبات عالیات به دلیل برخورداری از مزیت امنیت و کوتاهی مسافت تا اماکن زیارتی عراق بشمار می‌رود.

بر اساس آمار اکنون روزانه بیش از 20 هزار نفر از این مرز بین المللی تردد دارند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان ایام اربعین این آمار به بیش از دو میلیون نفر برسد.

مرز بین المللی مهران در فاصله 95 کیلومتری مرکز ایلام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز