خبرگزاری کار ایران

تجار و بازرگانان بدون واسطه و ایمن تبادلات مالی بین المللی خود را انجام دهند

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۲۱۷

یک کارشناس حوزه مالی با بیان اینکه ارائه روشهای نوین مالی و معاملاتی در زمینه خرید و فروش ارز، سکه ،حواله و حذف واسطه در تبادلات تجاری رمز موفقیت تجار و بازرگانان است، گفت: انتقال وجه بدون واسطه راهکاری اصولی و منطقی برای جلب اعتماد پایدار مشتری به شمارمی آید.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل صرافی راشد ادامه  داد: لازم به ذکر است، صرافی  راشد  بواسطه ی پشتوانه و ارتباطات قوی در داخل و خارج از ایران با بانک ها، صرافی ها و شرکت های تراز اول و همچنین با بکارگیری نیروی متخصص و جوان  تحصیل کرده توانسته با حذف واسطه ها  بطور مستقیم  جهت اعتماد  سازی پایدار  برای  مشتریان  گام های اساسی  بردارد.

مدیرعامل صرافی راشد با بیان اینکه  یکی از  محورهای  اساسی  صرافی ها   برای خدمات رسانی به مشتریان  توسعه بازار الکترونیکی است، گفت:   بازار الکترونیکی از این جهت حائز  اهمیت  است که  می توان بدون حضور فیزیکی مشتری  به طریق یکپارچه و شبانه روزی خدمات  متنوع به مشتری ارائه کرد.

 مدیر عامل صرافی راشد در پایان با بیان اینکه این مرکز بدون هیچگونه واسطه گری فعالیت میکند و دارای دفاتر فعال در کشورهای چین، ترکیه و امارات میباشد، یادآورشد: ارائه خدمات یکپارچه و شبانه روزی در فضای مجازی از طریق پلتفرم های متفاوت از قبیل وب سایت، اپلیکیشن ها، روبات تلگرام و شبکه های اجتماعی و رقابت سالم با سایر رقبا  یکی از اهداف مورد وثوق  صرافی راشد  است.

  گفتنی است، علاقمندان  می توانند  با ورود به وب سایت www.sarafirashed.com و یا با نصیب اپلیکیشن صرافی راشد و یا تماس با شماره های 22651542-021 میتوانند علاوه اخذ مشاوره رایگان از  خدمات  ویژه این مرکز نیز بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز