خبرگزاری کار ایران

مشتری مداری و تکریم مراجعین از گام های موثر برای جذب منابع جدید است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۰۳۴

تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب اصفهان بیان داشت: بازاریابی از ابزارهایی است که می تواند رشد درآمدهای بانک را افزایش دهد و توجه به مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع از گام های موثر برای جذب منابع جدید می باشد.

به گزارش ایلنا از اداره روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، تلیکانی عضو هیات مدیره بانک به همراه نجدی مدیر امور استان ها و چقازردی رئیس اداره بازرسی و حسابرسی داخلی طی سفر به استان اصفهان از دوایر مختلف ستادی و شعب مرکزی( کد ۲۴۰۱)، آیت ا.. کاشانی(کد۲۴۲۲)، آل خجند(کد۲۴۱۴)، بهار (کد۲۴۲۰)، غدیر(کد۲۴۱۱)، جی(کد۲۴۱۶)، میدان ارتش(کد۲۴۰۵)، بلوار کشاورز(کد ۲۴۲۱) و هشت بهشت(کد۲۴۱۹) بازدید نمودند.

در جریان این بازدیدها، آمار عملکرد شعب در حوزه های گوناگون بانکی از جمله: میزان جذب منابع و تحقق اهداف و سیاست های اعتباری نیمه اول سال جاری، کنترل مصارف، پیگیری وصول مطالبات و اقدامات شایسته صورت گرفته برای ارتقاء مشتری مداری و تکریم مراجعین در شعب مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

حسن تلیکانی ضمن تقدیر از تلاش های همکاران در راستای تحقق برنامه های تدوین شده اظهار داشت: امروزه دنیای کسب و کار بر پایه" مشتری مداری" و " رضایت مشتریان" استوار است به گونه ای که گسترش خدمات و جذب مشتری بدون در نظر گرفتن این اصول کار بسیار مشکلی خواهد بود.

وی افزود: مهارتهای ارتباطی مطلوب روسا و پرسنل شعب باعث ایجاد حس خوشایند، موثر و مثبت در مشتریان شده و کمک می کند تا رضایتمندی متقاضیان از خدمات و طرح های تسهیلات قرض الحسنه بانک افزایش یابد.

شایان ذکر است، مشرف مدیر شعب استان اصفهان در این بازدیدها گزارش مبسوطی از عملکرد دوایر ستادی و شعب تحت مدیریت خود ارائه نمود.

همچنین، در ادامه این سفر تلیکانی به منظور تشریح و معرفی سبد محصولات بانک و تقویت همکاری های دو جانبه با سازمان ها و نهادها، طی نشستی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز