خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ در پایتخت مذهبی ایران

اسنپ به قم رسید

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۴۲

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ که پیشتر فعالیت خود را در پنج شهر تهران، کرج، اصفهان، شیراز و مشهد آغاز کرده بود، خبر از آغاز خدمات‌رسانی خود در شهر قم داده است. به این ترتیب، مردم ساکن در قم می‌توانند برای انجام سفرهای درون‌شهری خود از اولین و بزرگترین اپلیکیشن درخواست خودرو در ایران استفاده کنند.

با گذشت بیش از سه سال از هوشمندسازی درخواست خودرو در ایران، امروز اسنپ موفق شده است جایگزین راهکارهای سنتی حمل‌ونقل در شهرهای بزرگ شود و با ساز‌وکار بخشیدن به رفت‌وآمد شهروندان بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی را مرتفع سازد. در سفر با اسنپ امکان نمایش زنده خودرو روی نقشه، دریافت و اشتراک‌گذاری اطلاعات سفر با دیگران، پرداخت آنلاین یا نقدی هزینه سفر و صرفه‌جویی در وقت و هزینه برای مسافران فراهم شده است و کاربران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با گروه پشتیبانی این سامانه در ارتباط باشند.

اکنون خدمات اسنپ از طریق اپلیکیشن موبایل و وب‌اپلیکیشن اسنپ در دسترس کاربران این سامانه در شهرهای تحت فعالیتش قرار دارد. کاربران اندروید برای نصب اپلیکیشن اسنپ می‌توانند از طریق کافه بازار اقدام کنند؛ همچنین لینک دانلود اپلیکیشن iOS در سایت اسنپ در دسترس کاربران این سیستم‌عامل قرار دارد. کاربرانی که به هر دلیلی به اپلیکیشن موبایل اسنپ دسترسی ندارند می‌توانند خدمات این سامانه را از طریق وب‌اپلیکیشن اسنپ به آدرس https://app.snapp.ir در اختیار داشته باشند.

متقاضیان استفاده از خدمات اسنپ در شهر قم می‌توانند پس از دریافت اپلیکیشن این سامانه، با استفاده از کد تخفیف qom-salam نخستین سفر خود را رایگان به انجام برسانند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه «راهنمای اسنپ در قم» مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز