خبرگزاری کار ایران

نکات مهم و کارآمد روان شناسی در بازاریابی پیامکی

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۶۲۸

در تجارت و کلا در زندگی گاهی اوقات نکات جزئی و کوچک هستند که باعث افزایش اثرگذاری میشوند و توجه به نکات روانشناسی در بازاریابی و به کارگیری آن ها از جمله همین نکات کوچک ولی تأثیرگذار میباشد. استفاده از قواعد روانشناسی میتواند باعث افزایش فروش و مشتری شما شود. زمانی که صاحبان کسب و کار به شناخت بهتری از مشتری خود برسند میتوانند بفهمند که چه چیزی باعث ترغیب آن ها برای خرید یا مشارکت میشود. یکی از بهترین موارد استفاده از این قوانین کاربرد آن در ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل اس ام اس میباشد زیرا از این طریق به تعداد زیادی از مشتریان در تنها چند لحظه دسترسی پیدا میکنید و با استفاده از این قوانین میتوانید تأثیرگذاری بیشتری بر روی آن ها داشته باشید.

برخی از این نکات روانشناسی عبارتند از:

دست و دلباز باشید!

همه افراد کالا و خدمات مجانی را دوست دارند. زمانی که افراد کالا/خدماتی را به صورت رایگان دریافت میکنند به شما احساس دین میکنند و در صدد جبران کردن آن بر می آیند. به عنوان یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار فراهم کردن چیزی ارزشمند برای ارائه به مشتریانتان بر عهده شماست برای مثلا میتوانید کتاب الکترونیکی برای دانلود، مقاله ای جامع، آموزش رایگان و ... ارائه کنید. 

 

نکات مهم و کارآمد روان شناسی در بازاریابی پیامکی

 

ارائه کالا/خدمات به صورت رایگان برای مدت محدود

تجربه ثابت کرده است افراد چیزی را که به دست می آورند و داشتنش را تجربه میکنند به خصوص اگر این تجربه خوب باشد دیگر حاضر به از دست دادن آن نیستند. همین مسئله در مورد کسب و کار شما هم صدق میکند. میتوانید با ارائه رایگان خدمات یا کالاهای خود برای مدت محدود و اجازه دادن به مشتری برای تست و تجربه کردن آن مشتری های خود را بیشتر جذب کنید. مثلاً استفاده از خدمات سامانه پیامکی و پکیج جدید ارسال پیامک به مدت 1 ماه به صورت رایگان.

راهکار روانشناسی-بازاریابی : ایجاد حس فوریت و کمبود

"آخرین فرصت برای خرید" و "تنها 3 بلیط باقی مانده" از نوع جملاتی هستند که در مشتری ایجاد حس فوریت میکنند. این نوع پیامک ها باعث تشویق کاربر به خرید و مشارکت هر چه سریعتر میشود. این یکی از راهکارهای بسیار مؤثر در بازاریابی پیامکی میباشد. از آنجایی که یکی از بهترین و سریعترین راه های بازاریابی، بازاریابی پیامکی است و درصد دیده شدن آن بالای 90 درصد میباشد بهترین راه برای ارسال این نوع پیامک ها میباشد.

و در آخر مهمترین نکته زمان بندی میباشد همیشه سعی کنید پیامک هایتان را در زمان مناسب و با توجه به زمان بندی مشتریانتان ارسال کنید. مثلاً فرستان آفرهای فوری با مدت محدود در وسط روز کار درستی نیست منظور از ایجاد حس فوریت این نیست که پیامک را در آخرین لحظه ها ارسال کنید و مشتری را تحت فشار قرار دهید. پس رعایت تمام این موارد بدون داشتن زمان بندی درست بی معنی است و نتیجه نخواهد داد.

منبع : پنل اس ام اس وب وان http://webone-sms.com/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز