خبرگزاری کار ایران

آغاز خدمات‌رسانی اولین سامانه هوشمند حمل‌ونقل ایران در اهواز

مردم اهواز میزبان اسنپ شدند

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۲۷۶

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ فعالیت خود را در جنوب ایران آغاز کرد. اهواز اولین شهر جنوبی کشور است که این سامانه سرویس‌دهی‌اش را در آن آغاز می‌کند. گفتنی است، این روزها توسعه فعالیت اسنپ در شهرهای ایران سرعت گرفته و این سامانه در کمتر از سه ماه گذشته فعالیت خود را در چهار شهر جدید آغاز کرده است. امروز خدمات اسنپ در هشت شهر تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، قم، تبریز و اهواز جهت حمل‌ونقل دورن‌شهری در دسترس مسافران قرار دارد.

اسنپ در ماه‌های اخیر علاوه بر سرعت بخشیدن بر توسعه خدمات‌ خود در ایران- بهبود کیفی خدمات‌رسانی‌اش را در دستور کار قرار داده و به طور مرتب درصدد بازنگری و بهبود سازوکار جذب رانندگان و نرم‌افزارش است.

در سفر با اسنپ امکان نمایش زنده خودرو روی نقشه، دریافت و اشتراک‌گذاری اطلاعات سفر با دیگران، پرداخت آنلاین یا نقدی هزینه سفر و صرفه‌جویی در وقت و هزینه برای مسافران در نظر گرفته شده است و کاربران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با گروه پشتیبانی این سامانه در ارتباط باشند.

کاربران انواع سیستم‌عامل‌ها از طریق اپلیکیشن موبایل و یا وب‌اپلیکیشن اسنپ از خدمات این سامانه هوشمند بهره‌مند می‌شوند. کاربران سیستم‌عامل اندروید برای نصب اپلیکیشن اسنپ می‌توانند از طریق کافه بازار اقدام کنند؛ همچنین لینک دانلود اپلیکیشن آی‌اواس در سایت اسنپ در دسترس کاربران این سیستم‌عامل قرار دارد.

مردم اهواز در اولین تجربه درخواست خودرو از اسنپ می‌توانند از کد تخفیف QTA-salam استفاده و در شهر خود رایگان سفر کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه «راهنمای اسنپ در اهواز» مراجعه کنید.

نام عکاس: مهران همراهی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز