خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری؛

هفته دولت آخرین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری پرداخت می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۲۵۸

با حمایت‌های ویژه دولت بویژه شخص وزیر کارمبنی بر تسریع در پرداخت مطالبات بازنشستگان هم اکنون این امکان برای صندوق بازنشستگی کشوری فراهم شد ه تا نسبت به تسویه کامل مطالبات بازنشستگان مشمول اقدام کند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت آخرین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، «یراندخت عطاریان» با بیان اینکه تا کنون بالغ بر یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان از معوقات بازنشستگان مشمول پرداخت شده است گفت: با حمایت‌های ویژه دولت بویژه شخص وزیر کارمبنی بر تسریع در پرداخت مطالبات بازنشستگان هم اکنون این امکان برای صندوق بازنشستگی کشوری فراهم شد ه تا نسبت به تسویه کامل مطالبات بازنشستگان مشمول اقدام کند.

او افزود: همچنین مقرر شده است بر اساس اقدامات برنامه ریزی شده مطالبات هر یک از بازنشستگان بصورت جداگانه محاسبه شده، و در هفته دولت آخرین مرحله معوقات به حساب بانکی یکایک آنان واریز شود.

عطاریان در ادامه سخنان خود گفت: مطالبات ناشی از اجرای معوقات قانون مدیریت خدمات کشوری از سنگین‌ترین تعهداتی است که صندوق بازنشستگی کشوری توانست آن را به خوبی مدیریت و پرداخت کند.

وی افزود: در این مرحله بر اساس گزارشهای ارایه شده مجموعاً ۳۳۲۰۶۷ نفر از بازنشستگان مشمول، مطالبات خود را در هفته دولت بطورکامل دریافت خواهند کرد و پرونده پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری در دومین سال فعالیت دولت تدبیر و امید بسته خواهد شد.

به گفته مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری تسویه کامل مطالبات بازنشستگان دستاورد دیگری از اقدامات و تلاش‌های دولت یازدهم است که در جهت افزایش سطح رفاه بازنشستگان و بهبود وضعیت و معیشت آنان صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز