خبرگزاری کار ایران

روی موفقیت تیراندازی حساب می‌کردیم؛

سجادی: متولیان‌فوتبال پاسخگوی نتایج‌ضعیف امید باشند / برای مدال‌آوری عجله نکنید

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۲۴

واقعیت این است که من رضایتی از عملکرد تیم امید ندارم که بخواهد در مرحله گروهی حدف شود. در هر صورت مسئولان فدراسیون به عنوان متولیان این رشته پرطرفدار باید پاسخگوی نتایج باشند.

معاون ورزش قهرمانی وزارت‌ورزش از عملکرد تیم امید ایران و سرمربی پرتغالی این تیم در اینچئون ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی درخصوص اینکه رییس فدراسیون فوتبال از عملکرد وینگادا رضایت داشته و این مربی را تا المپیک ریودوژانیرو در ایران نگه خواهد داشت، عنوان کرد: واقعیت این است که من رضایتی از عملکرد تیم امید ندارم که بخواهد در مرحله گروهی حدف شود. در هر صورت مسئولان فدراسیون به عنوان متولیان این رشته پرطرفدار باید پاسخگوی نتایج باشند.

سجادی در مورد عملکرد ورزشکاران ایران در روز سوم بازی‌های آسیایی اظهار داشت: اولا باید به تیراندازان کشورمان به دلیل روز درخشانی که داشتند تبریک بگویم. امروز دیدار تیم ملی هندبال ایران برابر کویت را نیز تماشا کرده و از این پیروزی لذت بردم، ضمن اینکه مبارزات قدرتمندانه ووشوکاران نیز باعثشادی بود.

سجادی در خصوص اینکه آیا وزارت ورزش روی مدال طلای تیراندازی حساب کرده بود، گفت: در آینده می‌توان بهتر در این مورد صحبت کرد ولی می‌گویم که ما روی موفقیت آنها حساب می‌کردیم.

سجادی در پاسخ به این سئوال که آیا مدال‌های امروز تیراندازی فشارها را از روی دوش کاروان کم خواهد کرد، گفت: از ابتدا نیز ورزش‌های مدال‌آور ایران مشخص بودند و بارها اعلام کردم که نباید برای مدال‌آوری عجله کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز