خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

مقام چهارمی تیمی و انفرادی در تفنگ بادی مردان

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۶۹

چهارمین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون با برگزاری رشته تفنگ ۱۰متر بادی مردان دنبال شد و تیم کشورمان با ترکیب پوریا نوروزیان، حسین باقری و مهدی جعفری‌پویا به مصاف حریفان خود رفت.

چهارمین روز از مسابقات بازی‌های آسیایی در رشته تفنگ ۱۰ متر مردان در حالی برگزار شد که پوریا نوروزیان توانست با حضور در فینال این رشته به مقام چهارم انفرادی دست یابد.

به گزارش ایلنا، چهارمین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون با برگزاری رشته تفنگ ۱۰متر بادی مردان دنبال شد و تیم کشورمان با ترکیب پوریا نوروزیان، حسین باقری و مهدی جعفری‌پویا به مصاف حریفان خود رفت.

در این رقابت‌ها، تیم کشورمان توانست در بین ۱۵ تیم حاضر در این مسابقات تنها با اختلاف ۳ امتیاز به مقام چهارم آسیا دست یابد و با امتیاز ۱۸۶۰٫۸خود را در جمع ۴تیم برتر آسیا قرار دهد. در این بخش تیم‌های چین با امتیاز ۱۸۸۶٫۴، کره جنوبی با امتیاز ۱۸۶۷٫۶ و هند با امتیاز ۱۸۶۳به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی را از آن خود کردند.

در بخش انفرادی نیز، از بین ۵۳ ورزشکار حاضر، پوریا نوروزیان علی‌رغم تلاش‌های فراوان توانست با امتیاز ۶۲۲٫۹ و به عنوان نفر هفتم وارد فینال بشود و دیگر ورزشکاران کشورمان نتوانستند نام خود را در فینال این رشته ببینند و در نهایت حسین باقری(۶۱۹) در جایگاه هجدهم و مهدی جعفری‌پویا(۶۱۸٫۹) در جایگاه نوزدهم قرار گرفتند.

در فینال این رشته در نهایت، پوریا نوروزیان با توجه به اینکه تا نیمه فینال از حریف هندی پیش بود و در جایگاه سوم قرار داشت، در پایان کار بعد از حریف هندی خود در جایگاه‌چهارم ایستاد و هائوران یانگ و یلفی کائو هر دو از چین و آهیناو بیندار از هند توانستند سکوهای اول تا سوم را از آن خود کنند و تیانیو لیو از چین و سانگدو کیم و هیونجان کیم هر دو از کره و وادیم اسکورووارو از ازبکستان رده های پنجم تا هشتم را به نام خود ثبت کردند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون از ۲۸شهریور تا ۷مهر ماه در رشته تیراندازی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز