خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش بیشترحمایت کند؛

کشتکار: برنامه های کادر فنی جواب داد / دنیا نمی ایستد که ما حرکت کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۳۷۴

نتایج خوب تیم ملی نشان می دهد که برنامه ریزی کادر فنی خیلی خوب بوده است. برنامه های بلند مدت فدراسیون به تدریج جواب می دهد.

سرمربی تیم ملی شنا ایران بعد از شکسته شدن سومین رکورد ملی در بازی های آسیایی گفت: این نتایج نشان می دهد که برنامه ریزی کادر فنی خیلی خوب بوده و برنامه های بلند مدت فدراسیون به تدریج جواب می دهد.

به گزارش ایلنا، عباسعلی کشتکار در رابطه با موفقیت های تیم ملی شنا در بازی‌های آسیایی گفت: خیلی خوشحالم که شناگران ایران با همین هفت ماه تمرین توانایی های خود را نشان دادند. فدراسیون شنا بعد از مدت ها بلاتکلیفی تنها هفت ماه ثبات داشت. نتایج خوب تیم ملی نشان می دهد که برنامه ریزی کادر فنی خیلی خوب بوده است. برنامه های بلند مدت فدراسیون به تدریج جواب می دهد. رکوردی که در ماده ۲۰۰ متر قورباغه جا به جا شد مربوط به سال ۲۰۰۸ بود. تغییر چنین رکوردهایی نشان دهنده پیشرفت شنا در ایران است.

وی افزود: نباید نگاه انتزاعی داشته باشیم. دنیا نمی ایستد که ما حرکت کنیم. جهان هم حرکت می کند و ما هم باید تلاش کنیم که بهتر از گذشته نتیجه بگیریم. باید از حالا به پنج سال بعد فکر کنیم و در این صورت قطعا موفق خواهیم بود. مهدی و آریا هر دو نشان دادند که استعدادهای خوبی هستند. شاید کم تجربگی آن ها در میادین بود که نتیجه بهتری نگرفتند.

سرمربی تیم ملی شنا با اشاره به حمایت های فدراسیون گفت: وزارت ورزش باید قبلا حمایت های بیشتری از شنا می کرد. حالا هم باید بیشتر حمایت کنند. شاید ما باید اردوهای بلند مدت بیشتری را در خارج از کشور می داشتیم. نهایتا با این شرایط تمام تلاش خود را به کار بستیم تا موفق باشیم. من از رضوانی تشکر می کنم که بلافاصله به شناگران پاداش می دهد. امیدوارم همیشه این اتفاق های زیبا بیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز