خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

منصوریان: مدال برنزم در گوانگژو را به طلا تبدیل می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۳۸۱

من برای هر مسابقه طبق نظر کادر فنی برنامه خاص خودم را دارم و در این سه مسابقه ۳ نوع مسابقه متفاوت دادم چون حریفانم متفاوت بودند.

بانوی سانداکار تیم ملی ووشوی ایران گفت: قصد دارم مدال طلای مسابقات اینچئون را کسب کنم.

به گزارش ایلنا، الهه منصوریان در مورد راهیابی به فینال اظهار داشت: حریف کره‌ای خود را یکبار برده بودم. او در واقع یک تکواندو کار است که وارد ووشو شده و ضربات پای خوبی میزند به همین دلیل از تاکتیک مبارزه بافاصله استفاده کردم تا ضربات پایش برایم دردسر نشود و در یک لحظه خودم را به او میرساندم و محکم او را به زمین می‌زدم. دیدید که در راند اول او را بردم.

وی ادامه داد: من برای هر مسابقه طبق نظر کادر فنی برنامه خاص خودم را دارم و در این سه مسابقه ۳ نوع مسابقه متفاوت دادم چون حریفانم متفاوت بودند.

منصوریان خاطرنشان کرد: حریف چینی فردای من قد کوتاه و کشتی‌گیر است و باید سبک مبارزه‌ام را عوض کنم، چون یک ووشوکار واقعی است. کار سختی دارم ولی تمام تلاشم معطوف به کسب مدال طلاست و از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند. قصد دارم مدال برنزم در گوانگژو را در اینچئون به طلا تبدیل کنم.

وی افزود: فردا با تمام وجود برای طلا می‌جنگم و ترسی از حریف چینی ندارم. با تاکتیکی متفاوت کار خواهم کرد ولی محتاج دعای مردم خوب کشورم هم هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز